וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מרואן קבהא ביקש לשחק, רמזי ספורי עלול להיעדר

8.7.2020 / 19:59

הקשר סובל מכאבים בשרירי המפשעה וסיכויים קלושים שישחק מול מכבי פתח תקוה בשני. קבהא ערך אימון קל אחרי תקופת השבתה ארוכה. ז'וזואה, אלטון אקולטסה ובן שהר יחזרו להרכב

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

אווירה מצוינת בהפועל באר שבע היום (רביעי) בעקבות הניצחון על מכבי תל אביב במחזור סיום העונה. בניגוד לקבוצות ליגת העל שיצאו אמש לחופש, בהפועל באר שבע מסתכלים קדימה לעבר גמר גביע המדינה ביום שני מול מכבי פתח תקוה. היום נערכה לשחקנים שיחת גיבוש ואחרי יום המנוחה שהם יקבלו מחר, הם ייכנסו להכנות קפדניות במהלך סוף השבוע ועד לגמר הגדול.

שחקן הפועל באר שבע רמזי ספורי. לירון מולדובן
בספק גדול לגמר הגביע. רמזי ספורי/לירון מולדובן

בעקבות היכולת הטובה של כמה שחקנים מחליפים אתמול, המאמן יוסי אבוקסיס יצטרך לבחור את ה-11 שהוא מאמין שיכולים לתת לו את הגביע. מי שפנה היום וביקש לשחק בכל מחיר הוא הקשר מרואן קבהא, שפצוע כבר תקופה ארוכה, הוא ערך היום אימון קל והבהיר שהוא לא מתכוון לוותר על המשחק ואם צריך יעלה גם עם זריקות. השחקן סובל מכאבים בשרירי הבטן.

בניגוד אליו, קלושים הסיכויים שרמזי ספורי יוכל לשחק במשחק. זאת אחרי שאתמול סיים את המשחק מול מכבי תל אביב עם פגיעה בשריר המקרבים ולמרות שהוא מאוד רוצה להיות שותף בגמר, הצוות הרפואי מתקשה להאמין שניתן יהיה להכשירו למשחק.

מי שיחזרו להרכב אחרי שלא שיחקו מול מכבי תל אביב הם שלושת שחקני ההתקפה - ז'וזואה, אלטון אקולטסה ובן שהר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully