וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני רמת גן: גאני לאוול חתם לעונה הבאה

8.7.2020 / 18:22

הסנטר הניגרי (31, 2.06) ששיחק בעבר במילאנו ופנאתינייקוס מצטרף לקבוצה שעלתה מהליגה הארצית. הפועל עפולה החתימה את טרבון יוז

מערכת וואלה!

בווידאו: שרונאס יאסיקביצ'יוס מדבר לאחר מינויו למאמן ברצלונה

עירוני רמת גן, העולה החדשה לליגה הלאומית, החתימה היום (רביעי) את הסנטר הניגרי-אמריקאי גאני לאוול לעונה הבאה. לרמת גן, ששבה לליגה השנייה אחרי שנתיים, זאת הצהרת כוונות מאחר ולאוול נחשב עד לפני מספר שנים לסנטר ברמה אירופית גבוהה.

לאוול (2.06, 31) הוא בוגר אוניברסיטת ג'ורג'יה טק משנת 2010 שנבחר במקום ה-46 בדראפט על ידי פיניקס. הוא שיחק מעט באותה שנה במדי הסאנס לפני שקרע את הרצועה הצולבת. לאוול עבר בסין, וצרפת לפני שפרץ בעונת 2012/13 במדי רומא. בקיץ 2013 חתם במילאנו והיה אחד השחקנים המשמעותיים בקבוצה שאיימה להגיע רחוק ביורוליג אבל הודחה בשלב הפלייאוף בסדרה המפורסמת נגד מכבי תל אביב.

שחקן מילאנו גאני לאוול מטביע. GettyImages
יחזק את עמדת הפנים של העולה החדשה ללאומית. גאני לאוול במדי מילאנו/GettyImages

בעונה לאחר מכן לאוול עבר בטורקיה לפני ששיחק מעט בפנאתינייקוס, שב למילאנו והחל במסע שכלל לא פחות מ-15 קבוצות בחמש שנים. את העונה שעברה פתח בנובו מסטו הסלובנית, וסיים אותה בשתי קבוצות שונות בליגה היפנית השנייה והראשונה.

את רמת גן מדריך אורי קוקיה שהוביל אותה בעונה שעברה לעלייה מפתיעה מהליגה הארצית. עד כה החתימה הקבוצה את אייל שולמן שהגיע מעירוני נהריה, גיא פרבר, תומר זלמנסון ושחר עמיר ושמרה על הקפטן יוני ניר והגארד יובל רחמילוביץ'.

גם הפועל עפולה עובדת לקראת העונה הבאה, כשהערב הודיעה הקבוצה על החתמתו של הגארד טרבון יוז שמגיע אחרי עונה טובה במדי מכבי הוד השרון. יוז (33, 1.88) הגיע לישראל קצת אחרי פתיחת העונה החולפת ומיד הראה ניצוצות. הוא סיים את העונה עם 23.1 נקודות לצד 5.7 אסיסטים ו-4.3 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully