וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלטשולר שחם האריכה את החוזה עם נבחרת ישראל

נותן החסות הראשי של נבחרות ישראל ישמש ככזה גם בליגת האומות ובמוקדמות גביע העולם 2022 ויורו 2024

בווידאו: מרקו בלבול נפרד ממכבי חיפה/האתר הרשמי של מכבי חיפה

בווידאו: מרקו בלבול נפרד ממכבי חיפה אחרי ה-2:2 מול בית"ר ירושלים

בית ההשקעות "אלטשולר שחם", נותן החסות הראשי של נבחרות ישראל (הבוגרת והצעירה) וההתאחדות לכדורגל סיכמו על הארכת ההתקשרות בין הצדדים גם בקמפיינים הקרובים של ליגת האומות, מוקדמות מונדיאל 2022 ומוקדמות יורו 2024. שיתוף הפעולה הנדיר בין בית ההשקעות אלטשולר-שחם וההתאחדות לכדורגל יציין עשור ויכלול עד לתום תקופת ההסכם לא פחות משישה קמפיינים. סכום החסות החדשה נאמד בכשלושה מיליון שקלים לתקופה האמורה בתוספת מענקים בהתאם להצלחת הנבחרות במפעלים השונים.

דור פרץ שחקן נבחרת ישראל. אלטשולר שחם, אתר רשמי
דור פרץ באימון הנבחרת/אתר רשמי, אלטשולר שחם

רן שחם, מנכ"ל משותף בית ההשקעות אלטשולר שחם: "אנחנו תומכים בספורט הישראלי מזה שנים מתוך אמונה שלספורט הכוח והיכולת לשנות את חייו של כל אדם. אתגרי התקופה שאנחנו נמצאים בה מדגישים זאת אפילו יותר ודורשים מאיתנו להמשיך ולהירתם למען הספורט וערכי הספורט. החיבור שלנו להתאחדות לכדורגל ולנבחרות ישראל בעשור האחרון הביא לקפיצת מדרגה, אך הדרך עוד ארוכה והמלאכה מרובה ואני חושב שהארכת ההתקשרות שלנו משקפת את האמונה כי ביכולתנו להמשיך לחדש, לשנות ולהצליח. על כר הדשא ומחוצה לו".

אורן חסון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל: "המשך השותפות עם אלטושלר שחם מרגש הפעם אולי יותר מאשר בכל הפעמים הקודמות, ודאי בהתחשב בנסיבות בהן הדבר נעשה. בתקופה כל כך מאתגרת ברמה העולמית, הלאומית והכלכלית, עם לא מעט סימני שאלה, האמון שנותן בית ההשקעות המוביל בישראל בנבחרות הלאום ובהתאחדות לכדורגל הוא סימן קריאה ברור. לאורך השנים העזנו יחד להציב אתגרים חדשים, יזמנו פרויקטים פורצי דרך והפכנו מזוהים כל כך האחד עם האחר. בעולם הספורט, סוג כזה של שותפות מלאה, פורייה וארוכת שנים הוא נדיר ועל כן משמעותי מאוד. ההתאחדות לכדורגל תמשיך לעשות כל שלאל ידה כדי להוביל את נבחרות הייצוג שלנו להצלחות ספורטיביות ותקפיד, יחד עם החברים והחברות הוותיקים מאלטשולר שחם, לרתום את הכדורגל שלנו לטובת החברה הישראלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully