וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה ציד מכשפות, רוצים שאפול": נובאק דג'וקוביץ' עונה לביקורות

אחרי שחטף אש על התפרצות הקורונה בטורניר הראווה שאירגן, הסרבי שב למגרש הטניס ושבר שתיקה: "כנראה שמחפשים כוכבים גדולים"

פלייר נובאק ג׳וקוביץ׳ טניסאי סרבי חוגג ביציעים במהלך טורניר ראווה בבלגרד/צילום מסך

אחרי שנדבק בקורונה ושהה בבידוד, נובאק דג'וקוביץ', המדורג ראשון בעולם שספג אינספור ביקורות בשל טורניר הראווה שארגן, חזר למגרש הטניס. נולה נועד עם ויקטור טרויצקי והשניים ערכו אימון משותף, שבסיומו שוחח הראשון בעולם עם התקשורת בארצו על כל מה שעבר.

"ספגתי המון ביקורות בימים האחרונים", אמר דג'וקוביץ' לתקשורת בארצו. "כל הדברים שקראתי היו שליליים, ונראה שיש משהו מעבר; זה מרגיש כמו ציד מכשפות. כנראה שמחפשים כוכבים גדולים, רוצים שהם יפלו".

נובאק דג'וקוביץ' עם גריגור דימיטרוב. AP
"כנראה שמחפשים כוכבים גדולים". נובאק דג'וקוביץ'/AP

כזכור, דג'וקוביץ' נדבק בנגיף במהלך סבב אדריה, טורניר ראווה שקיים בסרביה ובקרואטיה ושזכה לכינוי "טורניר הקורונה" אחרי ששורה של טניסאים נדבקו במהלכו. ככל הנראה, גריגור דימיטרוב היה מי שהדביק את דג'וקוביץ' יחד עם בורנה צ'וריץ', ויקטור טרויצקי ואשתו אלכסנדרה, וכן מאמן הכושר של דג'וקוביץ' מרקו פאניקי.

דג'וקוביץ' זכה לקיתונות של ביקורת ובוז בתקשורת העולמית בעקבות התנהלותו מאז פרוץ הקורונה, כולל בסבב אדריה בו קיבץ טניסאים מרחבי העולם והתנהל בצורה "לא אחראית ולא בטיחותית", כולל מסיבות משותפות וסצנות בהם הטניסאים נראו מחובקים. בקרואטיה הגיבו בזעם להתפתחויות ואף שיגרו איומים על חייו של דג'וקוביץ', אולם מאז הספיקה ראשת ממשלת סרביה אנה ברנאביץ' לקחת אחריות על חלקה בפארסה, אחרי שאישרה בכל רחבי סרביה התקהלויות המוניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully