וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנג'לו קלויארו מעורר עניין בספרד, וויליאמס חתם בולנסיה, גאסול מתקרב לברצלונה

ריאל, ברצלונה או מלאגה של מקל? פורוורד מכבי תל אביב ברשימת השחקנים שעשויים לחזור לספרד. מבול החתמות ביורוליג: גאסול בן ה-40 בדרך לסגירת מעגל בקבוצת נעוריו

אתר רשמי

שוק ההעברות ביורוליג ממשיך להיות פעיל במיוחד. הבוקר (רביעי) נסגרה עוד עסקה גדולה, כשדרק וויליאמס חתם רשמית בולנסיה. מדובר בהחתמה מפתיעה, שכן וויליאמס בן ה-29 (2.03), שעזב את פנרבחצ'ה, החזיק בהצעות מקבוצות עשירות יותר על הנייר כמו מילאנו וחימקי מוסקבה.

וויליאמס רשם העונה ממוצעים של 11.3 נקודות ו-4 ריבאונדים ביורוליג, אולם עזב את פנרבחצ'ה ככל הנראה בשל בעיותיה הכלכליות, על אף מינויו של איגור קוקושקוב למאמן. בולנסיה הוא אמור להצטרף לסגל מחודש שאמור להיות איכותי יותר מבעונה שעברה. השוטינג גארד קלמן פרפליץ' כבר חתם בקבוצה, ולמרות שהפורוורד אלברטו אבאלדה צפוי לעזוב לטובת ריאל מדריד או ברצלונה, לעטלפים יש שאיפות גרנדיוזיות והם עדיין רוצים להחתים גם את נאנדו דה קולו.

שחקן סן אנטוניו ספרס, פאו גאסול. AP
בדרך לסגירת מעגל. פאו גאסול/AP

אבל זו לא העסקה הגדולה היחידה שמתבשלת ביורוליג. על פי דיווחים בקטאלוניה, פאו גאסול בן ה-40 בדרך לסגירת מעגל מרגשת בברצלונה קבוצת נעוריו, ונמצא במשא ומתן מתקדם על חוזה לעונה אחת, שקרוב לוודאי תהיה עונת הפרישה שלו. גאסול ככל הנראה יצטרף לקבוצה על חשבונו של אנטה טומיץ' שצפוי לעזוב. יאן וסלי, הפנטזיה של שאראס לעמדת הסנטר, ככל הנראה יישאר בפנרבחצ'ה בסופו של דבר.

עוד ביורוליג:

* על פי דיווח בספרד, אנג'לו קלויארו מעורר אחת באחת הקבוצות הבכירות בליגה. בדיווח הוסבר שלא מדובר בבאסקוניה או ולנסיה, כך שהאפשרויות המסתמנות הן ריאל מדריד, ברצלונה או מלאגה בה הוא עשוי לשתף פעולה עם גל מקל. במסגרת התקנון של הליגה הספרדית, תקבל אוברדוירו, קבוצתו הקודמת של קלויארו בספרד, זכות ראשונים להשוות כל הצעה שיקבל.

* נמניה נדוביץ' סיכם לעונה אחת בפנאתינייקוס ועשוי לשתף פעולה בקו האחורי עם אקס מכבי תל אביב נייט וולטרס. הסיכום עם נדוביץ' ככל הנראה סותם את הגולל על אפשרות צירופו של לורנזו בראון, שהוזכר גם כמועמד למכבי תל אביב.

* הכוכב האדום בלגרד במשא ומתן להחזרתו של הרכז סטפן יוביץ', שיעזוב את חימקי מוסקבה.

* זניט סנט פטרסבורג ממשיכה להיות אחת הקבוצות הכי פעילות בשוק. אחרי שהחתימה את קווין פאנגוס וסיכמה עם קיי סי ריברס ואלכס פוית'רס, הקבוצה הרוסית מנהלת משא ומתן מתקדם עם פאוור פורוורד אלבה ברלין בעונה החולפת, לוק סיקמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully