וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברתומאו: "קיקה סטיין ימשיך בברצלונה, ניימאר? לא סביר שיחזור"

נשיא ברצלונה התראיין לרדיו Rac1: "סטיין הכניס רוח חדשה במועדון, לא מתחרט שוואלוורדה פוטר". על מסי: "הוא ימשיך גם אחריי"

אתר רשמי

אם לא יקרה משהו ממש בלתי צפוי, ברצלונה תאבד העונה את תואר האליפות שלה לריאל מדריד שמקדימה אותה בארבע נקודות בפסגה ה"לה ליגה" ומאחורי הקלעים כבר החלו ההכנות לעונה הבאה. הבוקר (שלישי) ג'ורדי ברתומאו הנשיא של המועדון התראיין לרדיו Rac1 והתייחס בין היתר לעתידם של קיקה סטיין וליאו מסי ואפילו על האופציה של החזרת ניימאר.

קיקה סטיין מאמן ברצלונה עם ליאונל מסי. רויטרס
ימשיכו בברצלונה עוד כמה שנים? סטיין ומסי/רויטרס

"אני לא מתחרט על הפיטורים של ואלוורדה, קיקה סטיין הכניס רוח חדשה", אמר הנשיא, "סטיין ימשיך בברצלונה. אם לא נזכה באליפות, עדיין נשאר לנו את ליגת האלופות. הקבוצה שיחקה טוב במשחקים האחרונים ואני בהחלט רואה שיפור. לסטיין יש את ה-DNA של ברצלונה". על מסי: "אני רואה אותו ממשיך כאן, הוא תמיד אמר שהוא רוצה לפרוש כאן. הוא ימשיך גם אחרי הקדנציה שלי".

הנשיא די שלל חזרה של ניימאר כשאמר: "רכישת ניימאר לא עומדת על הפרק, כל המועדונים באירופה במצב כלכלי בעייתי".

ללא קשר לכך, בברצלונה מרוצים מהמשחק האחרון של גריזמן וב"אל מונדו" מציינים שהסיבה לכך היא החיבור הטוב עם לואיס סוארס שמכניס אותו לעניינים ועוזר לו להשתלב בחדר ההלבשה". אגב, היום תם התוקף של סעיף השחרור של לאוטרו מרטינס, סעיף שעומד על כ-111 מיליון יורו. אלא שבברצלונה לא מתכוונים בכל מקרה לממש את הסעיף הזה ומתכוונים להיכנס עם אינטר למו"מ שעלול לכלול גם טרייד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully