וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: גם וולמארט וטארגט הסירו מוצרים של הרדסקינס מהמדפים

לאחר שנייק הודיעה כי לא תמכור יותר מוצרים הקשורים לקבוצה, גם שתי הרשתות הגדולות הצטרפו. בייסבול: תחילת הליגה בסכנה לאחר שמספר קבוצות ביטלו את מחנות האימונים

מתוך הטוויטר

בווידאו: רוג'ר פדרר משיק נעליים חדשות

לאחר שנייק הסירה מהמדפים מוצרים הקשורים לקבוצת וושינגטון רדסקינס מה-NFL הצטרפו היום (שני) גם רשתות טארגט ו-וולמארט וחסמו אף הן את האפשרות להזמין את מוצרי הארגון באמצעות החנויות המקוונות ברשת.

מהארגון, שבשנת 2018 הסיר את לוגו שהציג דמותו של צ'יף משבט הוואהו, נמסר כי אנשיו "מחוייבים להאזין למסרים שמגיעים מהקהילה, ויתייעצו עם המשקיעים כיצד "לקבוע את השביל הנכון ביותר כדי לנוע קדימה בקשר לשם הארגון". שינוי שם הקבוצה עלה לסדר היום בשנים האחרונות כמו גם שמה של הקבוצה קליבלנד אינדיאנס, כשלטענת המוחים כינויי הקבוצות מהווים פגיעה באוכלוסיה האינדיאנית שחיה בארצות הברית.

קסדות עם לוגו הוושינגטון רדסקינס. GettyImages
"מחוייבים להאזין למסרים שמגיעים מהקהילה". קסדות עם הלוגו הישן של הרדסקינס/GettyImages

סערה גם בליגת הבייסבול האמריקאית, ה-MLB, לאחר שהאלופה וושינגטון נשיונלס הודיעה כי היא מפסיקה לאלתר את קיום מחנה האימונים לאחר שלושה ימים בלבד, וכי בארגון מפקפקים ביכולת הליגה להתחיל את העונה. גם יוסטון אסטרוס הפסיקה את מחנה האימונים שלה.

"לפי פרוטוקול הליגה, כל השחקנים ערכו בדיקות קורונה ביום שישי", הסביר הג'נרל מנג'ר של הנשיונלס מייק ריזו. "72 שעות לאחר מכן, עדיין לא קיבלנו את התוצאות. אנחנו לא יכולים לסכן כך את השחקנים שלנו ואת הצוותים השונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully