וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר: "המטרה שלי היא להשתתף באולימפיאדת טוקיו, אהיה מוכן"

הטניסאי האגדי השיק נעליים בעיצובו ואמר: "עברתי שני ניתוחים ואני לא יכול להתאמן כרגע, אבל אהיה מוכן לחלוטין ל-2021"

מתוך הטוויטר

חברת נעלי הספורט השוויצרית On AG חברה אל רוג'ר פדרר, שהצטרף אליה כמשקיע. הטניסאי האגדי יצר נעל שמכונה "הרוג'ר (The Roger)", שהיא סניקרס בהשראת טניס. פדרר הפך לבעל מניות בחברה כבר בנובמבר וחשף היום (שני) את הנעל החדשה שהוא עזר לעצב. ייתכן שהחבירה של השוויצרי תעזור למותג האנדרדוג מול הענקיות נייקי ואדידס.

רוג'ר פדרר והנעליים החדשות שלו, "הרוג'ר". On AG, אתר רשמי
הנעל המדוברת, The Roger/אתר רשמי, On AG

"כל הסגר הזה שינה הרבה דברים עבור הצרכנים שלנו והתעשייה שלנו", אמר ל"בלומברג" יושב ראש החברה דייויד אלמאן, "העלייה הגדולה בריצה בחוץ הולכת לעזור מאוד למומנטום של המותג שלנו". הנעל עצמה נעשית מחומר דמוי עור ומותאמת באמצעות טכנולוגיה מתקדמת לריצה. הנעליים כרגע הן במהדורה מוגבלת מאוד כשרק 1,000 כאלה הוצאו לשוק ומחיר של זוג עומד על 249.99 דולר.

פדרר התראיין ואמר: "המטרה שלי היא להשתתף במשחקים האולימפיים בשנה הבאה בטוקיו, זו עיר נהדרת. הכרתי את אשתי באולימפיאדה הראשונה שלי ב-2000, זה אירוע מיוחד בשבילי". על מצבו הרפואי אמר השוויצרי: "עברתי שני ניתוחים ואני לא יכול להתאמן כרגע, אבל אני משוכנע שאהיה מוכן לחלוטין לקראת 2021. אני מתגעגע לאוהדים שלי, אבל כשהטניס יחזור לא נוכל לקיים איתם אינטראקציה דומה לזו שהייתה בעבר. לא יהיה סלפי ודברים כאלה. אולי מתישהו ב-2021 נוכל כולנו להיות שוב ביחד כמו בעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully