וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת הליגות הבהירה למכבי תל אביב: המשחק נגד הפועל באר שבע יתקיים כמתוכנן

6.7.2020 / 9:53

כלפון ענה לצהובים: "אין שום אפשרות לדחות את המשחקים. המשחק יתקיים במועדו אם תתקבלנה תשובות ממשרד הבריאות או לא"

דור פרץ לאחר ניצחונה של מכבי תל אביב על מכבי חיפה, פלייר/דוברות מכבי תל אביב

מנהלת ליגות הכדורגל השיבה הבוקר (שני) למכתב ששלחה אתמול מכבי תל אביב ובו הצהובים דרשו "דחו את המשחק נגד הפועל באר שבע או שנשקול את צעדינו". ארבעה שחקנים של האלופה התבקשו להיכנס לבידוד למרות טענותיהם שמדובר באיכון שגוי של משרד הבריאות ובמועדון התלוננו על אי מתן תשובות, מלבד העובדה שיש אלמנט של חוסר ספורטיביות בעצם ההופעה למשחק בסגל כל כך חסר. מכבי תל אביב תתארח אצל הקבוצה מבירת הנגב מחר באשדוד (21:00).

איתן טיבי שחקן מכבי תל אביב בחימום. דני מרון
טיבי עדיין בבידוד/דני מרון

יו"ר המנהלת, ארז כלפון, כתב הבוקר: "אנחנו בעיצומו של גל שני חסר תקדים בהיקפו ובעוצמתו ועלינו להישמע ולהקפיד על הנחיות רשויות המדינה כל עוד לא התקבלה תשובה על הערעור שהגשתם. אנו נמשיך במאמצינו לפעול גם היום מול משרד הבריאות בכדי לספק תשובות לשאלותיכם כשם שעשינו מערב שבת - בו התקבלה פנייתכם".

כלפון המשיך: "יחד עם זאת נבהיר כי אין שום אפשרות לדחות את המשחקים ולהסתכן בהידבקויות נוספות של שחקנים, דבר העלול להביא לאיחור נוסף בסיום הליגות, ולסיכון פתיחת עונת המשחקים הבאה. בנסיבות החריגות בהן אנו מצויים, וכפי שעמדנו על עקרון חשוב זה מול קבוצות התחתית של הליגה הלאומית המצויות במאבק גורלי על הישרדותן , כך עליו לחול גם על מועדון הכדורגל מכבי תל אביב.לפיכך המשחק יתקיים מחר במועדו כמתוכנן בין אם תתקבלנה התשובות ממשרד הבריאות במועדן או לאו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully