וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קונטה בנאום של ייאוש: "האם אני והשחקנים האנשים הנכונים לאינטר מנצחת?"

אינטר שוב הפסידה אחרי ששוב איבדה יתרון, המאמן המיואש ערך אסיפה ארוכה עם השחקנים והמנהל המקצועי: "נתנו להם את המשחק, ולא בפעם הראשונה העונה"

צילום מסך

בווידאו: דן ביטון כובש בליגה הבולגרית

אנטוניו קונטה היה לא רק עצבני אחרי ההפסד 2:1 של קבוצתו אינטר לבולוניה אתמול (ראשון), המאמן המתוסכל גם נשמע מיואש ואף הזהיר שאולי הוא לא האיש הנכון ואלה לא השחקנים הנכונים בשביל להוביל את אינטר להצלחה, כדבריו. הנראזורי הוליכו 0:1 מוקדם משער של לוקאקו, אבל לאוטרו מרטינס החמיץ פנדל, ובולוניה הפכה את התוצאה למרות ששיחקה בעשרה שחקנים. וכך, במקום לנצל את ההפסד של לאציו ולהתקרב למקום השני, אינטר כבר רחוקה 11 נקודות מיובנטוס.

שחקני אינטר אחרי ההפסד לבולוניה. רויטרס
מה יהיה? אינטר/רויטרס
מאמן אינטר אנטוניו קונטה. רויטרס
תחת מבחן. קונטה/רויטרס

"זה די ברור מה שקרה, כך שאין לי הרבה מה להגיד", אמר קונטה בסיום, אחרי שעה ארוכה שאותה העביר בחדר ההלבשה עם השחקנים ועם המנהל המקצועי בפה מארוטה, "כולנו צריכים לקחת אחריות. לפני כולם המאמן, ואז השחקנים שעולים על הדשא. אני חושב שנתנו את המשחק לבולוניה במתנה, וזו לא הפעם הראשונה. זה קרה יותר מדי פעמים העונה". ואכן, הנתונים מראים שאינטר הפסידה 18 נקודות העונה במשחקים שבהם כבר הובילה.

"הדבר היחיד שאני יכול להגיד זה שמעכשיו ועד סוף העונה כל אחד מאיתנו, כולל אני, צריכים להוכיח שאנחנו ראויים להיות באינטר", אמר קונטה, "אם מדובר בפרויקט ווינרי, ואנחנו רוצים לחזור לנצח, אנחנו חייבים להבין אם זה המאמן הנכון והשחקנים הנכונים כדי לנצח. אני הולך לבחון את כולם עד תום העונה. נצטרך לתת הכל, בהבנה שאנחנו במבחן. ואני הראשון ברשימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully