וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול מתקרבת לשני שיאים מרשימים? קלופ: לא הגענו עד כאן כי חשבנו על שיאים

אחרי ה-0:2 על וילה, ליברפול התקרבה לשיא הנקודות שקבעה סיטי ולהישג ההיסטורי של סנדרלנד, קלופ לא מתלהב, וצוחק ששואלים אותו על טיאגו אלקנטרה

מתוך טוויטר

יורגן קלופ טוען שליברפול לא יכולה להתעסק בשיאים ושבירתם, אחרי שאתמול (ראשון) אלופת הפרמיירליג שמרה על המאזן המושלם שלה בבית (17 ניצחונות מ-17 משחקים) וגברה 0:2 על אסטון וילה. האלופה הטרייה כבר עומדת על 89 נקודות אחרי 33 משחקים, כשהניצחון מושג בזכות שערים של סאדיו מאנה וקרטיס ג'ונס. כעת ליברפול זקוקה לעוד 12 נקודות בחמשת המשחקים שנותרו לה כדי לעבור את השיא שבו מחזיקה מנצ'סטר סיטי, 100 נקודות בעונה.

"אנחנו תמיד מתרכזים רק במשחק, וזה לא ישתנה", אמר קלופ, "לא הגענו עד כאן עם המספרים שיש לנו כי חשבנו על שבירת שיאים. נקווה שבעתיד, שהעונה תיגמר והשיאים ייגמרו, אני אוכל להתחיל לחשוב על זה. אם נוכל לעשות משהו מיוחד, זה מצוין, אבל אני באמת שלא חושב על זה הרבה".

מוחמד סלאח שחקן ליברפול המצרי כורע ברך לצד בן ארצו טרזגה שחקן אסטון וילה. רויטרס
בקצב של קאנטונה, מעורב ב-100 שערים. סלאח/רויטרס
יורגן קלופ מאמן ליברפול עם שחקניו. רויטרס
מפוקס. קלופ/רויטרס

בנוסף לשיא הנקודות, ליברפול תוכל גם להשוות את השיא שקבעה סנדרלנד לפני 128 שנה, שהשלימה עונה שלמה שבה ניצחה בכל משחקי הבית שלה. ליברפול עם 17 מ-17, ולמעשה עם 24 ניצחונות רצופים בבית, ריצה שהחלה בינואר 2019.

ליברפול רשמה ניצחון 34 ברציפות כשהיא כובשת את השער הראשון, והיא ללא הפסד ביתי ב-57 המשחקים האחרונים בליגה. מוחמד סלאח הגיע ל-100 שערים שבהם הוא מעורב (73 גולים, 27 בישולים) כשהמצרי עושה זאת ב-116 משחקים בלבד. רק אלן שירר עשה זאת מהר ממנו (ב-100 משחקים). אריק קאנטונה גם עשה זאת ב-116 משחקים.

קלופ אף נשאל על האפשרות שטיאגו אלקנטרה יגיע, והגיב בצחוק לשמועות: "תהיו מופתעים אם לא אענה על זה? אני אף פעם לא עונה על זה. טיאגו הוא שחקן טוב, כמו הרבה שחקנים אחרים שיש, וזה כל מה שיש לי להגיד על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully