וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: בני לוד סיימה ב-1:1 ביתי מול הפועל אשקלון

יובל חליבה כבש (82), הציל נקודה ללודאים וקבע שהם זקוקים לניצחון ותיקו בשני המשחקים שנותרו להם כדי להישאר בליגה. נועם גיסין כבש ראשון (65)

אחרי שיצאה מהבידוד עקב הידבקות של נהג האוטובוס שלה, חזרה הערב (שני) בני לוד אל הליגה הלאומית בשעה טובה. הקבוצה של ראובן עטר לא עמדה במשימה שלה וסיימה ב-1:1 ביתי מול הפועל אשקלון, שנעלה את העונה במקום האחרון. עכשיו החשבון הוא פשוט מאוד מבחינת לוד: היא צריכה ארבע נקודות משני המשחקים שנותרו לה: בחוץ מול הפועל אום אל פאחם ובבית נגד הפועל פתח תקוה. כלומר, ניצחון ותיקו. הפער בינה לבין הפועל עפולה עומד של שלוש נקודות לזכות האחרונה, אבל גם על הפרש שערים עדיף בצורה משמעותית ולכן היא זקוקה לארבע נקודות כדי לא לרדת ישירות לליגה א' ולהתמודד במבחני ההישרדות.

גל צרויה שחקן בני לוד
אייל חן שחקן בית"ר תל אביב בת ים. דני מרון, דני מרון
לוד תלויה בעצמה מול קבוצות שסיימו את העונה. גל צרויה/דני מרון, דני מרון

דור מוסקוביץ' הגיע להזדמנות הטובה ביותר עד כה במשחק הרגוע הזה בדקה ה-52 כשנשלח לעומק ונותר לבד מול השוער, אבל בעט החוצה ופספס אפשרות להעלות את אשקלון ליתרון. אשקלון עלתה ליתרון מפתיע בדקה ה-65: נירן רוטשטיין הכניס מסירת עומק אל נועם גיסין, שבעט מקרוב פנימה את ה-0:1. יובל חליבה הצליח לאזן בדקה ה-82 אחרי שבעט פעם אחת מקרוב לא מספיק טוב, ליאור חדריאן הדף בקושי וחליבה בעט את הריבאונד פנימה, 1:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully