וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן לשם ולינה גלושקו זכו בתחרות הלאומית ברעננה

השניים הוכתרו כאלופי הטורניר השלישי מתוך סבב של ארבעה המיועד לעזור לטניסאים הישראלים להסיר חלודה מפגרת הקורונה, גלושקו: "מרגישה שאני מוכיחה את עצמי"

לינה גלושקו, עידן לשם. עמית שיסל, אתר רשמי
לינה גלושקו, עידן לשם/אתר רשמי, עמית שיסל

עידן לשם ולינה גלושקו זכו היום (ראשון) ברעננה בתחרות הלאומית השלישית מתוך ארבע של "סבב וולוו 2020" לגברים ולנשים, שארגן איגוד הטניס במיוחד עבור שחקנים הישראלים. עבור גלושקו זו היתה זכייה שלישית ברציפות, אחרי שעשתה זאת גם באשקלון וביפו, והיא גברה בגמר 6:7 (7), 6:1, 0:6 את ניקול חירין. "אני מאוד שמחה להמשיך ברצף הזכיות", אמרה גלושקו. "אני מרגישה טוב עם הרבה ביטחון, באתי רעבה לסבב וולוו ואני מרגישה שאני מוכיחה את עצמי. אני מקווה להמשיך ככה גם בשבוע הקרוב בעפולה ולא להוריד את הרגל מהגז".

אצל הגברים ניצח עידן לשם את ישי עוליאל בגמר עם 6:7 (9), 6:2, 4:6 לאחר שעתיים וחצי. לאחר שלוש התחרויות הלאומיות, נקבעו 8 הטניסאים והטניסאיות בעלי הניקוד הגבוה ביותר, והם ישתתפו החל מיום חמישי הקרוב עד שבת בתחרות המאסטרס, שתתקיים במועדון הטניס בעפולה. בין הגברים הבטיחו את השתתפותם במאסטרס: דניאל צוקרמן (זכה בשתי התחרויות הראשונות), עידן לשם, ישי עוליאל, מור בוליס, ליאור גולדנברג, רועי גינת, איגור סמילנסקי ובן פתאל. בנשים העפילו לינה גלושקו, שלי ברזניאק, שביט קמחי, מאיה טחן, ניקול חירין, ניקול נדל, מיקה דגן פרוכטמן וקורל קולדובסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully