וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכשול העיקרי לפתיחת עונת הכדורסל הבאה: בידוד השחקנים

5.7.2020 / 13:33

התנגדות נחרצת בקרב קבוצות הליגה לצעדים זהים לאורך העונה הבאה: "לבודד את השחקנים במשך 10 חודשים? פשוט לא נשחק"

אולם הדרייב אין מחוטא לקראת החזרה מפגרת הקורונה/צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן

ליגת העל בכדורסל מתקרבת לשלבי הפלייאוף המכריעים של העונה הנוכחית ובמקביל הדיונים סביב פתיחת העונה הבאה מתקיימים מול משרדי הממשלה השונים. כזכור, בשבוע שעבר נפגשו ראשי הכדורגל והכדורסל עם ראשי משרד האוצר והודיעו כי העונה לא תיפתח אם לא יינתן פיצוי על איבוד ההכנסות כתוצאה מאי הכנסת הקהל. במשרד האוצר אמורים להשיב על דרישת הענפים במהלך השבוע הקרוב.

אלא שהנושא הכלכלי, שהוא משמעותי ללא מעט קבוצות, אינו הנושא הקריטי היחיד שעומד על הפרק. כמעט כל קבוצות הליגה הסכימו במהלך התקופה האחרונה כי אם לא תשתנה דרישת משרד הבריאות לפיה שחקני הליגה צריכים להיות בבידוד ביתי במהלך תקופת האימונים והמשחקים, הן לא יפתחו את העונה הבאה.

שחקן הפועל חולון אוריאל טרוצקי. לירון מולדובן
"דרישה לגיטימית לחודשיים, לא לעונה שלמה". ליגת העל בכדורסל/לירון מולדובן

"הדרישה הזאת הייתה לגיטימית לחודשיים בתנאים המיוחדים שנוצרו כאן", אמר אחד מבעלי הקבוצות במהלך סוף השבוע, "לבודד שחקנים במשך 10 חודשים? זה לא יקרה. פשוט לא נשחק כדורסל. אנחנו מבינים את הרציונל הבריאותי שעומד מאחורי ההחלטה הזאת, אבל הוא לא פרקטי ולכן כל עוד תתקבל החלטה אחרת, לא נוכל לפתוח באמת את העונה".

במנהלת הליגה נמצאים בקשר עם משרד הבריאות גם לגבי הנושא הזה, אך נכון לעכשיו לא התקבלה כל הנחיה אחרת. במקביל נמצאים ראשי הליגה בקשר עם מנהלת הליגה בכדורגל וגם שם מחכים להנחיות חדשות. "גם בכדורגל לא יהיו מוכנים להמשך הבידוד מהסוג הזה. בסופו של דבר נסתדר לפי מה שיקבע מולם, אלא אם יהיה מדובר בקביעה קיצונית ולא הגיונית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully