וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו לשעבר של ליאו מסי מרגיע: "הוא לא מתכוון לעזוב את ברצלונה"

ז'וספ מריה מינגלה טוען: "הוא מוטרד מהאווירה הרעילה במועדון, אבל לא מדמיין את עצמו בקבוצה אחרת". גם בארגנטינה עוקבים: "אם זה הוא או ברתומאו, ברור מי צריך ללכת"

אתר רשמי

ז'וספ מריה מינגלה, סוכנו לשעבר של ליאונל מסי ומי שהביא אותו לברצלונה ונחשב למקורב למשפחה, טוען: אין לו שום כוונה לעזוב. בימים האחרונים הכדורגל הספרדי רוגש וסוער סביב הדיווחים על החלטתו של הכוכב הארגטינאי לעזוב את ברצלונה - קבוצתו מגיל 13 - עם סיום חוזהו ב-2021.

בספרד טוענים שמסי מאס באווירה ה"רעילה" בברצלונה ומהחיכוכים בינו לבין ההנהלה, ולכן רוצה לסיים את הקריירה בקבוצה אחרת. אולם הסוכן לשעבר רואה את הדברים בצורה מעט שונה.

"אני יכול להבטיח שמסי לא שוקל לעזוב את ברצלונה. הוא כן מתוסכל, וזה נובע מכמה סיבות", הסביר. "לצערי, ברצלונה לא מספיק תחרותית כבר במשך לא מעט שנים. מבחינה מקצועית, יש הרבה בעיות בברצלונה. עכשיו יש גם סימני שאלה כלכליים. ליאו מוטרד מזה".

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
מוטרד, אבל לא חושב על עזיבה. מסי/רויטרס

מינגלה משוכנע ש"מסי בסך הכל מבקש לדחות את המשך המשא ומתן על חוזה חדש", אבל חושב שזה לא אומר שהוא עוזב. "מסי רואה את האווירה הרעה שיש בברצלונה ואומר לעצמו 'אם זה המצב, כדאי שאחכה עוד כמה חודשים ואז נדבר שוב'. המשאלה שלו מאז ומתמיד היתה לסיים את הקריירה בברצלונה. הוא לא רואה את עצמו משחק במועדון אחר. היו לו הרבה הזדמנוית לעזוב בעבר, הרבה הצעות גבוהות יותר, אבל הוא נשאר. יש הבדל בין להרגיש עייפות מהמצב בברצלונה לבין לרצות לעזוב ולכעוס. הוא לא כועס, הוא מוטרד, וזה בגלל שהוא ווינר ורוצה לזכות בתארים".

גם בארגטינה עוקבים בדריכות אחר הדיווחים על עתידו של מסי. חואן סבסטיאן ורון, שחקן העבר ונשיא אסטודיאנטס כיום, הזמין אמש את מסי לקבוצה שלו. "אם תבוא, תקבל את חולצה מספר 10. אני מבטיח", אמר ורון בחיוך, והוסיף: "אני לא רואה אותו עוזב את ברצלונה, אבל בכדורגל דברים יכולים לקרות מהר מאוד לפעמים. מסי היחיד שיודע מה עובר לו בראש, כל השאר השערות".

גם ססאר לואיס מנוטי, המאמן הארגטינאי האגדי שאימן בעבר גם את ברצלונה, בטוח ש"מסי לא חושב על החוזה שלו, בטח לא כשהוא על המגרש. אבל דבר אחד ברור - הוא הרבה יותר חשוב לברצלונה מאשר הנשיא ברתומאו. אם ברצלונה צריכה לבחור אחד מהם, ברור מי זה צריך להיות. מסי עדיין בשיאו, ואני משוכנע שברצלונה תפתור את הבעיות איתו. לא חושב שהבעיה היא כלכלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully