וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגמרו הטובות מהמשפחה והחברים: ג'ורדי אלבה סוף סוף הוציא רישיון נהיגה

במשך שנים נעזר מגן ברצלונה באביו וחבריו הקרובים כדי להגיע ממקום למקום. בגיל 31 הוא סוף סוף הפך להיות עצמאי: "מוטב מאוחר מאשר לעולם לא"

אתר רשמי

לג'ורדי אלבה יש ברזומה חמש אליפויות ספרד, חמישה גביעים מקומיים, זכייה אחת בליגת האלופות, זכייה ביורו עם נבחרת ספרד ועוד שלל הישגים ותארים, אבל דבר אחד עדיין היה חסר לו: רישיון נהיגה. המגן השמאלי בן ה-31 נודע במהלך השנים כמי שמתנייד לאימונים ומשחקים בעיקר בעזרת אביו, אחיו, חברים קרובים או שירותי מוניות בברצלונה.

אבל בסוף השבוע האחרון הוא הפתיע את אנשי ברצלונה כשהופיע לאחד האימונים עם ג'יפ משלו, בו נהג בכוחות עצמו. על פי "אס", אלבה הפתיע את העיתונאים שהגיעו למתחם האימונים של ברצלונה במטרה לנסות לראיין את ליאו מסי, על רקע הדיווחים שהוא שוקל לעזוב את המועדון. לפתע הופיע אלבה עם רכב משלו, כשהוא "נוהג באיטיות ובזהירות רבה" בדרכו לחניון. שחקני ברצלונה בירכו את אלבה באימון, והופתעו אף הם.

ג'ורדי אלבה נוהג. מתוך טוויטר, צילום מסך
נוהג ב"איטיות רבה". ג'ורדי אלבה והרכב החדש/צילום מסך, מתוך טוויטר

ג'רארד פיקה חשף ב-2019 שהסירוב המתמשך של אלבה לעבור טסט נהיגה, הפך אותו למושא לבדיחות בחדר ההלבשה. באחת מתוכנית הטלוויזיה בספרד אמר הקפטן: "אנסו פאטי מגיע לאימון עם אבא שלו, ממש כמו ג'ורדי אלבה. אני מוכן להתערב על כך שהוא יוציא רישיון נהיגה לפניו".

בדיווח של "מארקה" על הנפקת הרישיון של אלבה ציינו ש"זהו יום העצמאות הראשון שלו" והודו: "מוטב מאוחר מאשר לעולם לא". דרך צלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully