וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1 חזרה לפעילות, ואלטרי בוטאס יזנק ראשון באוסטריה

העונה המקוצרת החלה עם מקצה דירוג בשפיבלרג שבו הפיני של מרצדס הקדים את חברו לקבוצה לואיס המילטון. ורשטאפן שלישי

שחקן ניו אורלינס פליקנס זאיון וויליאמסון מתאמן לקראת חזרת העונה/האתר הרשמי של ניו אורלינס פליקנס

בווידאו: שחקן ניו אורלינס פליקנס זאיון וויליאמסון מתאמן לקראת חזרת העונה

אחרי פגרה שהתארכה משמעותית בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, סבב הפורמולה 1 חזר היום (שבת) לפעילות ולראשונה מאז 1966 העונה החדשה הוזנקה ביבשת אירופה. משבר הקורונה הוביל לביטול שבעה מרוצים ודחיית אחרים, ועונת 2020 כולה הייתה בספק גדול, אבל בסופו של דבר הוחלט על קיום שמונה מרוצים תחת המגבלות הקיימות, אליהן אולי יתווספו עוד בהמשך.

רד בול רינג, המסלול שנמצא בשפילברג שבאוסטריה, נבחר לחנוך את העונה עם מרוץ כפול: הראשון מחר תחת השם הקבוע "הגרנד פרי האוסטרי", והשני בשבוע הבא תחת השם החדש "הגרנד פרי של שטיריה" (המדינה הפדרלית באוסטריה שבשטחה נמצא המסלול). זו הפעם הראשונה מאז 1995 (יפן) שנערכים שני מרוצים בזה אחר זה במדינה אחת, והדבר יחזור על עצמו בחודש הבא בבריטניה.

ואלטרי בוטאס נהג קבוצת מרצדס, פורמולה 1. AP
הקפדה יתרה על ההנחיות. ואלטרי בוטאס/AP

מי שיזנק מהפול פוזישן במרוץ הראשון הוא ואלטרי בוטאס הפיני, שקבע את ההקפה המהירה ביותר והקדים את אלוף העולם וחברו לקבוצת מרצדס, לואיס המילטון. בכך השוותה מרצדס את השיא של פרארי עם 65 פעמים של שני רכבים בשורה הראשונה.

מקס ורשטאפן ההולנדי, שניצחה בשני המרוצים הקודמים במסלול הביתי של קבוצתו רד בול, יזנק מהמקום השלישי. לאנדו נוריס בן ה-20 (הצעיר ביותר במרוץ) הפתיע ויתחיל מהמקום הרביעי עבור מקלארן. פרארי התחילה בצורה מאכזבת עם מקום 11 של סבסטיאן פטל ושביעי של שארל לקלר במקצה הדירוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully