וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צ'אבי יסיים את העונה בקטאר ואז יגיע לאמן את ברצלונה"

רשת beIN Sports היושבת בקטאר דיווחה: "חזרת צ'אבי לברצלונה סוכמה". מסי אישר, המועדון מציע שכר של 6 מיליון יורו, השידוך מיועד לסוף אוגוסט

אתר רשמי

בווידאו: ברצלונה מתאמנת

האם הושג כבר סיכום לגבי המאמן הבא של ברצלונה? על פי רשת beIN Sports היושבת בקטאר, צ'אבי יחזור לאימפריה הקטלאנית כמאמן לאחר שיסיים את העונה עם קבוצתו הנוכחית אל סעד, לה נותרו חמישה משחקים בליגה הקטארית שמיועדת להתחדש ב-24 ביולי ולהסתיים ב-21 באוגוסט.

על פי הדיווחים, שחקן העבר האגדי של ברצלונה קיבל את ברכת הדרך מליאונל מסי, שהבהיר כי לא ינהל מגעים בנוגע לחידוש החוזה כל עוד צ'אבי או רונאלד קומאן לא מגיעים במקום קיקה סטיין. בספרד טוענים כי צ'אבי ירוויח כ-6 מיליון יורו לעונה.

צ'אבי מאמן אל סעד. רויטרס
בינואר לא ובאוגוסט כן? צ'אבי/רויטרס

כזכור, קשר העבר כבר הביע את רצונו לשוב למועדון נעוריו כמאמן ואחרי שסירב להגיע במקום ארנסטו ואלוורדה בינואר כי הרגיש ש"זה היה מוקדם מדי, לא הזמן הנכון עבורי", אמר בריאיון לפני כמה חודשים: "ארצה לעבוד עם אנשים שאני בוטח בהם, אנשים נאמנים ולא רעילים בחדר ההלבשה. אני מדבר על קרלס פויול, שהיה הקפטן של ברצלונה, ג'ורדי קרויף שהוא איש עסקים טוב מאוד ואדם עם ניסיון כמנהל טכני. אני שחקן קבוצתי ולא רוצה לקבל החלטות לבד. כאן, נקבל החלטות כולם יחד".

צ'אבי בן ה-40 העביר למעשה כמעט את כל שנות פעילותו כשחקן בברצלונה, עד שעבר לאל סאד לקראת פרישה ב-2015. בסגל הנוכחי של ברצלונה נכללים לא פחות משמונה שחקנים איתם שיתף פעולה במדי הבלאוגרנה: ליאונל מסי, לואיס סוארס, ג'רארד פיקה, סרג'יו בוסקטס, ג'ורדי אלבה, מארק אנדרה טר סטגן, סרג'י רוברטו ואיבן ראקיטיץ', שהגיע לברצלונה על תקן יורשו ב-2014.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully