וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליקס הוחלף וזעם, סימאונה: "מתרכזים בקבוצה, לא באינדיבידואל"

היהלום הצעיר שנרכש תמורת 126 מיליון יורו מבנפיקה מתקשה בעונת הבכורה שלו באתלטיקו, המאמן עקץ: "שחקן צריך לעבוד למען הקבוצה"

אתר רשמי

אתלטיקו מדריד הלכה בכל הכוח בקיץ הקודם על ז'ואאו פליקס, היהלום של בנפיקה אותו היא סימנה כמחליף של אנטואן גריזמן שנמכר לברצלונה. אלא שכמו שהצרפתי מאכזב בבארסה, גם הפורטוגלי חווה עונה די מסוייטת אצל דייגו סימאונה. פליקס רשם רק 21 הופעות בהרכב של אתלטיקו העונה, כאשר ב-17 מתוכן הוא גם הוחלף ורק ארבע פעמים השלים 90 דקות. אמש (שישי) בניצחון 0:3 על מאיורקה הוא פתח אך הוחלף בדקה ה-54 ונראה כעוס במיוחד.

ז'ואאו פליקס אתלטיקו מדריד. GettyImages
לא מצליח להתאקלם אצל סימאונה. ז'ואאו פליקס/GettyImages

לא פחות מ-126 מיליון יורו שילמה אתלטיקו לבנפיקה עבור השחקן הצעיר והמבטיח, אבל דייגו סימאונה לא מתייאש ואמר לאחר המשחק: "אנחנו בטוחים ביכולות שלו, בכישרון שלו ובדרך שבה הוא משחק. אנחנו צריכים שהוא ייצר הרבה דברים בקישור".

יחד עם זאת, סימאונה העביר ביקורת מרומזת כשאמר: "אנחנו מתרכזים במטרות של הקבוצה והמועדון, לא באינדיבידואלים. השחקנים יתקדמו כקולקטיב ועל בסיס השיפור של הקבוצה. זה יהיה מסוכן אם נתמקד בשחקן כיחיד. היו לז'ואאו משחקים טובים אבל נגד מאיורקה הוא לא היה טוב כמו שהוא יודע והוא הבין שהקבוצה צריכה מאפיינים אחרים כמו של ויטולו, שעובד למען מה שהקבוצה צריכה".

אתלטיקו חזרה מצוין מהפגרה וניצחה בשישה מתוך שבעת המשחקים האחרונים שלה ופעם אחת סיימה ב-2:2 עם ברצלונה בקאמפ נואו. פליקס לא השלים 90 דקות באף אחד מהמשחקים האלו וגם מול ברצלונה הוא נכנס רק בדקה ה-70.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully