וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ליאו מסי מרגיש שברצלונה הפכה להיות שכפול של נבחרת ארגנטינה"

העיתונאי המקורב לפרעוש מסביר מה עומד מאחורי הרהורי העזיבה: "נמאס לו שמאשימים אותו בדברים שאחרים אחראים להם". וגם" האיש שמבטיח ש"איתי מסי יישאר בבארסה לנצח", ואיך דני אלבס שכנע את ארתור לעזוב?

אתר רשמי

שאלת עתידו של ליאונל מסי בברצלונה ממשיכה להסעיר את הכדורגל הספרדי. כזכור, אמש (שישי) דווח ב-Cadena SER שהכוכב הארגטינאי הקפיא את השיחות על הארכת חוזהו בברצלונה ומתכוון לעזוב את הקבוצה עם סיום חוזהו בקיץ 2021.

בברצלונה טוענים שהסיבות לכך מתחילות ונגמרות ביחסיו הרעועים עם ההנהלה, בראשות הנשיא ז'וספ מריה ברתומאו שלטענתו מדליף לתקשורת הקטלאנית פרטים שמציגים אותו באור שלילי. זו תקופה ארוכה שמסי הופך למבקר קולני של ההנהלה, ושל ברצלונה באופן כללי. העיתונאי מאנו קארניו מ"Cadena SER", מי שאחראי על הפרסום אמש ונחשב למקורב למשפחת מסי, הסביר אמש מהם המניעים שעומדים מאחורי ההחלטה לעזוב, כביכול.

"מסי מבין שברצלונה היא כבר לא קבוצה מנצחת כמו שהבטיחה, או כמו שהיתה פעם. הבטיחו לי שברצלונה תבנה סביבו סגל מספיק טוב כדי להתחרות על כל התארים, אבל זה לא המצב", ניתח. "מסי לא משוכנע שיש בברצלונה פרויקט מנצח. הוא מרגיש שברצלונה הפכה לשכפול של נבחרת ארגנטינה: הניהול חובבני, הסגל מתבגר, ומאשים אותו אוטומטית בכל דבר רע שקורה. מאשים אותו בפיטורי ואלוורדה, בחוסר ההצלחה של קיקה סטיין, בספסול של גריזמן - בהכל. נמאס לו להיות מואשם בדברים שאחראים אחראים להם".

ליאונל מסי אחרי ההרחקה במדי נבחרת ארגנטינה. רויטרס
הפחד הגדול של מסי התממש: ברצלונה הפכה להיות הנבחרת/רויטרס

באופן לא מפתיע, יש מי שמנצל את המצב כדי לנסות לצבור נקודות זכות אצל אוהדי ברצלונה. אחד מהם הוא ויקטור פונט, המועמד לנשיאות שמרבה להתראיין בימים האחרונים ולתקוף את ההנהלה הנוכחית. "אסור לגעת בליאו מסי. מה שהוא אומר, צריך להיות קדוש. אם הנהלת ברצלונה חושבת אחרת, כנראה שהיא לא מבינה מה ההשלכות", אמר פונט אנש. "בפרויקט שאני מקדם, ליאו מסי לא רק יישאר בברצלונה עד סוף הקריירה, הוא יישאר בברצלונה כל החיים. איתי, הוא לעולם לא יעזוב".

לטענתו של פונט, "מסי הוא אגדה, ואסור לאפשר לאגדות לעזוב כי הן חלק מההיסטוריה של המועדון לנצח. מבהיל לחשוב שהוא יעזוב בגלל טפשות של אנשים".

עוד בברצלונה: מתברר שמי שעמד מאחורי השכנוע של ארתור לעבור מברצלונה ליובנטוס הוא דני אלבס. המגן ששיחק בשני המועדונים ניהל בימים שלפני העסקה שיחות רבות עם בן ארצו הברזילאי, וניסה להסביר לו שיובנטוס "מועדון לא פחות גדול ועוצמתי מברצלונה". גם דוגלאס קוסטה ואלכס סנדרו סייעו לארתור להסכים לעסקה בסופו של דבר.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully