וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן לוי סוגר חשבון: "כולם אמרו שאני צריך לפרוש, יש לי עוד הרבה מה לתרום"

הכוכב הוותיק חזר לחיים בהפועל עפולה: "שנים אני בכדורגל ושנים מכפישים אותי, אבל הכלבים נובחים והשיירה עוברת"

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, מיה בנאי עריכת וידאו: מתן חדד

ערן לוי המשיך את תקופתו המוצלחת בהפועל עפולה, כשבישל וכבש שער נפלא אמש (חמישי) ב-1:2 החשוב על נוף הגליל. כרגע, עפולה מדורגת ארבע נקודות מעל הקו האדום, אולם לבני לוד עוד שלושה משחקים חסרים.

"חברים יקרים שלי ומשפחה בעיקר, אחרי תקופה ארוכה, שישה חודשים שבהם ישבתי בבית ולא שיחקתי כדורגל, כבר כולם אמרו שאני צריך לפרוש ושאין לי עוד מה לתת בגיל 34", כתב היום בחשבון האינסטגרם שלו. "ברוך השם אני שמח לחזור ולעשות את מה שאני יודע על הצד הכי טוב שיש, זכיתי לכינוי לתת לאנשים לאכול את הכובע.

"הגעתי לאום אל פאחם, ששם הדברים לצערי לא הלכו כפי שקיוויתי עם מאמן שלא כיבד אותי, כי זה תמיד קל להתנהג ככה מול ערן לוי. ואז הגעתי לעפולה, מקום שנתן לי את הבמה להוכיח שעדיין יש לי מה לתרום ובטח שלעשות דברים יפים בכדורגל, כמו שהרבה אנשים אומרים לי - גול או פס כזה לא רואים אפילו בפיפ"א. שנים אני בכדורגל ושנים מכפישים אותי אבל 'הכלבים נובחים והשיירה עוברת'".

View this post on Instagram

חברים יקרים שלי ומשפחה בעיקר, אחרי תקופה ארוכה, 6 חודשים שבהם ישבתי בבית ולא שיחקתי כדורגל, כבר כולם אמרו שאני צריך לפרוש ושאין לי עוד מה לתת בגיל 34, ברוך השם אני שמח לחזור ולעשות את מה שאני יודע על הצד הכי טוב שיש, זכיתי לכינוי לתת לאנשים לאכול את הכובע. הגעתי לאום אל פאחם, ששם הדברים לצערי לא הלכו כפי שקיוויתי עם מאמן שלא כיבד אותי כי זה תמיד קל להתנהג ככה מול ערן לוי. ואז הגעתי לעפולה, מקום שנתן לי את הבמה להוכיח שעדיין יש לי מה לתרום ובטח שלעשות דברים יפים בכדורגל, כמו שהרבה אנשים אומרים לי, גול או פס כזה לא רואים אפילו בפיפא. שנים אני בכדורגל ושנים מכפישים אותי אבל "הכלבים נובחים והשיירה עוברת.." עוד חודש בעזרת השם אני אהיה בן 35, ועדיין זה לא אומר שסיימתי ויש לי עוד הרבה לתת, אין יותר כיף להמשיך לעשות את מה שאני הכי אוהב בעולם ולקבל את הפרגונים המדהימים. שתהיה לכולנו שבת שלום ובשורות טובות לעם ישראל בעזרת השם??❤️⚽️

A post shared by Eran Levi 99 ערן לוי. (@eranlevi.99) on

לוי, 34, חתם בנובמבר שעבר בהפועל אום אל פאחם, אך הספיק לשחק פעם אחת בלבד לפני ששוחרר. חודש לאחר מכן חתם בעפולה, והפך לאחד השחקנים החשובים ביותר במסע ההישארות של קבוצת התחתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully