וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים וחולון בשלב הבתים של ליגת האלופות, הפועל תל אביב במוקדמות

3.7.2020 / 11:12

פיב"א הכריזה על 28 הקבוצות שיכנסו לשלב הבתים של המפעל. הקבוצה של קסטריטיס תנסה להיכנס דרך המוקדמות, אחרי שכשלה לפני שנתיים

אתר רשמי

בווידאו: שחקני באסקוניה חוגגים זכייה באליפות ספרד

ליגת האלופות של פיב"א הכריזה היום (שישי) על 28 הקבוצות שקיבלו כרטיס ישיר לשלב הבתים של עונת 2020/21, והפועל ירושלים והפועל חולון יהיו חלק מהמפעל גם בעונה הבאה. מי שתשוב לשלב המוקדמות של המפעל היא הפועל תל אביב, שנכשלה בשלב זה לפני שנתיים. עבור ירושלים מדובר בעונה שלישית במפעל ועבור החולונים בעונה רביעית. הירושלמים, כידוע, עוד ישחקו בטורניר הפיינל 8 בחודש ספטמבר, טורניר שינעל את עונת 2019/20 בליגת האלופות, במטרה לזכות במפעל, ובמיליון יורו.

גם השנה שלב הבתים בליגת האלופות יכלול ארבעה בתים בני שמונה קבוצות כל אחד, מתוכן יעלו ארבע הראשונות לשמינית הגמר. שלב הבתים אמור לצאת לדרך ב-13 באוקטובר, כששלב המוקדמות, ממנו יעלו 4 קבוצות לשלב הבתים, ייצא לדרך ב-15 בספטמבר. הגרלת שלב הבתים תיערך ב-15 ביולי.

"לא פעלנו בשום דרך מאחורי הקלעים על מנת לקבל מקום, וכמובן שאין לנו שליטה על ההחלטה של קבוצות הליגה האחרות שלא לעשות את הצעד הבסיסי לדעתנו של תהליך ההרשמה", הבהירו בהפועל תל אביב. "לכן, ברצוננו להבהיר שאנו נשתתף במפעל היה ויגיע לנו להשתתף בו בהתאם לחוקי המנהלת או אם מי שזכאי להשתתף לפנינו לא יממש את זכותו. אנו כפופים כמובן להחלטות המנהלת לגבי הזכאות שלנו להשתתף במוקדמות ליגת האלופות בעונת 20/21".

שחקן הפועל ירושלים, תמיר בלאט, מול שחקן הפועל חולון, גיא פניני. ברני ארדוב
נתראה בליגת האלופות. בלאט ופניני/ברני ארדוב

28 הקבוצות שירכיבו את שלב הבתים: אוסטנד (בלגיה), נימבורק (צ'כיה), סראגוסה, טנריפה, בילבאו, בורגוס (ספרד), שולה, דיז'ון, לימוז', שטרסבורג (צרפת), באמברג (גרמניה), א.א.ק אתונה, פרישטרי (יוון), שומבטלי (הונגריה), הפועל חולון, הפועל ירושלים (ישראל), ססארי, פורטיטודו בולוניה, ברינדיזי (איטליה), VEF ריגה (לטביה), ריטאס וילנה (ליטא), לובלין (פולין), ניז'ני נובגורוד (רוסיה), דרושאפקה, גלאטסראיי, קרשיאקה, טופאש בורסה, טורק טלקום אנקרה (טורקיה).

16 הקבוצות שירכיבו את שלב המוקדמות: מונס (בלגיה), איגוקאה (בוסניה), צמוקי-מינסק (בלארוס), בי סי בלקן (בולגריה), קרבאנוס (קפריסין), באקן ברס (דנמרק), לונדון ליונס (בריטניה), אירקליס (יוון), הפועל תל אביב (ישראל), נפטונאס קלייפדה (ליטא), כרונינגן (הולנד), אנוויל (פולין), ספורטינג ליסבון (פורטוגל), קלוז' נאפוקה (רומניה), פריבורג (שוויץ), בי סי דנייפרו (אוקראינה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully