וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאנג'לו הריסון: "נועם דוברת עדיין תינוק, העתיד שלו מבטיח"

3.7.2020 / 10:40

בראשון לציון רוצים לשמור לעונה נוספת על הגארד האמריקאי שהצטיין בניצחון על מכבי תל אביב, כשהוא מפרגן לשחקן הצעיר המוכשר של המועדון: "משקיע הרבה מאוד". מחמאות גם לנמרוד טישמן

שחקן ניו אורלינס פליקנס זאיון וויליאמסון מתאמן לקראת חזרת העונה/האתר הרשמי של ניו אורלינס פליקנס

מכבי ראשון לציון רשמה את ניצחונה הגדול ביותר העונה כשגברה אמש (חמישי) 90:92 על מכבי תל אביב בבית מכבי. הקבוצה של גיא גודס הוליכה לאורך כל שלבי המשחק, כשהיא מצליחה לשמור על הניצחון למרות שלא קלעה בשמונה הדקות האחרונות ולו סל שדה אחד. הכתומים הצליחו להשיג את הניצחון למרות ששיחקו ללא אחד משחקני המפתח שלהם, אלכס המילטון, שסבל מכאבים בכף רגלו.

המצטיין של המשחק היה דיאנג'לו הריסון שסיים עם 23 נקודות, 11 ריבאונדים ו-3 אסיסטים, כשהוא מדייק בכל 9 זריקות העונשין שלו. "זה לא הייתה השתלטות שלי על המשחק, המאמן בוטח בי שאני אעשה את המהלך הנכון, הוצאתי כדורים לאדם ועוז לזריקות", סיכם הריסון את המשחק, "היה מוזר לשחק בלי אלכס, נלחמנו בריבאונד, נלחמנו חזק. אנחנו מגיעים לקו העונשין הרבה פעמים, חייבים לקלוע את הזריקות מקו העונשין, הפסדנו במשחקים בירושלים על איבודי כדור וזריקות עונשין והיום קלענו".

שחקן מכבי ראשון לציון דיאנג'לו הריסון מול שחקן מכבי תל אביב אות'לו האנטר. עודד קרני, מנהלת הליגה, אתר רשמי
ניצחון מרשים, יכולת מרשימה. הריסון/אתר רשמי, עודד קרני, מנהלת הליגה
שחקן מכבי ראשון לציון זאק הנקינס מול שחקן מכבי תל אביב אמארה סטודמאייר. עודד קרני, מנהלת הליגה, אתר רשמי
עם הפנים קדימה. ראשון לציון/אתר רשמי, עודד קרני, מנהלת הליגה

בעיר היין רוצים להשאיר את הריסון לעונה נוספת וכבר מדברים איתו על האפשרות שימשיך במועדון. אם ישתכנע, הריסון צפוי להיות הזר היחיד שימשיך במדים הכתומים. בראשון לציון פרגנו גם לנמרוד טישמן, שרשם את אחד ממשחקיו הטובים העונה, והוא גם כן עשוי להמשיך לעונה שלישית בכתום.

שחקן נוסף שקיבל אתמול את אור הזרקורים פעם נוספת היה נועם דוברת. הגארד בן ה-17 וחצי שיחק 31 דקות, קלע 9 נקודות, והוסיף 5 אסיסטים ו-3 ריבאונדים. "נועם משחק ממש טוב, הוא עדיין תינוק, הוא מרים את המשחק שלו, העתיד שלו מאוד מבטיח. הוא נשאר באולם הרבה מאוד, משקיע הרבה מאוד", פרגן הריסון לחברו למועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully