וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה חגגה הישארות: הטלפון הוצמד לאוזנו של רפואה, על הקו "ראש הממשלה" איזי שרצקי

3.7.2020 / 9:10

שרצקי לא עמד בלחץ ולא הגיע למשחק, אבל מיד אחרי הניצחון על נס ציונה שוחח עם המאמן ושינה גישה. על הפרק: מלפפון חדש, צעירים ממכבי ת"א וחיפה, וקאמבק של אדניי

עירוני קרית שמונה נשארת בליגת העל/צילום: שלמה וייס עריכת וידאו: שאול אדם

1. פיני גרשון, גל פרידמן, דייויד בלאט, ירדן ג'רבי ואחרים היו חלק מהגיבורים של הספורט הישראלי, שרגע אחרי ההישג הוצמד להם טלפון לאוזן וזכו לשמוע מול כל עם ישראל את ראש הממשלה מברך אותם. אתמול (חמישי), דקה בלבד אחרי שקרית שמונה הבטיחה את הישארותה בליגת העל, מיהר סגן נשיא המועדון אפי שרצקי להצמיד טלפון לאוזנו של המאמן קובי רפואה. אלא שהפעם זה לא היה בנימין נתניהו על הקו, אלא "ראש הממשלה" של קרית שמונה,איזי שרצקי.

הבעלים לא הגיע למשחק. הלחץ הכריע אותו, מספרים במועדון. הוא העדיף לצפות במשחק מהכורסה בביתו. דקה אחרי הסיום הוא כבר בירך בהתרגשות את רפואה. שרצקי אף התנצל בפני רפואה על כך שהגיע למשימה עם קבוצה שנבנתה לא טוב. אם בעבר שרצקי היה השולף הכי מהיר בליגה, הפעם הוא התעקש לתת גיבוי לרפואה גם כשלא הלך. "מה קובי אשם שיש לו קבוצת נוער מחוזקת?", אמר שרצקי רק לפני כמה ימים. אתמול המאמן הצליח במשימה והשאיר את הקבוצה הצפונית בליגה. כעת ישבו שרצקי ורפואה בניסיון להשאיר את המאמן בעונה הבאה. רפואה כבר הבטיח לקהל אמש: "אם אשאר, תהיה לכם קבוצה שלא חלמתם עליה".

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים הישארות. סוכנות ג'יני
יש בעיר חגיגה. קרית שמונה/סוכנות ג'יני
סמואל בראון (מימין) עם עדן קארצב שחקני עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
יישאר? קארצב חוגג עם בראון/סוכנות ג'יני

2. בכל שנה לשרצקי וקרית שמונה יש את הצעיר שהם עושים עליו אקזיט ומוכרים לקבוצות הגדולות. אם העונה הגרועה חיסלה תוכניות כאלה, הרי שבמועדון שיבחו אתמול את אורי דהן שהפך לאחד המנהיגים של הקבוצה ועשוי למצוא עצמו באחת הקבוצות הגדולות. בקרית שמונה משוכנעים שהבלם ישמש מלפפון חם אך מעוניינים להשאירו כחלק מהניסיון לבנות קבוצה חזקה. מי שעוד עשוי לחזור לקבוצה הוא ג'יימס אדניי. השחקן שהתחבר מאוד למועדון למרות שנפצע נכח אמש במשחק עם מדים של המועדון והבהיר לכל מי שרצה לשמוע שיעשה הכל כדי להתיר את חוזהו באזרביג'אן ולקבל חוזה לעונה נוספת בקרית שמונה.

מלבד אדניי נראה שמרבית הזרים הקיימים יעזבו. זיגוס ברטקוס צפוי לעזוב גם כן ושוער ישראלי צפוי לחתום כשגיא חיימוב הוזכר כמועמד. גם בחלק ההתקפי בקרית שמונה רוצים לצרף חלוץ כשחלוצה של סקציה נס ציונה מאזו מועמד להצטרף.

עוד בוואלה!

נס ציונה ב"הלם" מהירידה: אחרי 24 שעות הזויות, גם העתיד נראה קודר

לכתבה המלאה

3. מלבד הרכש, בקרית שמונה יקדמו צעירים נוספים. שרצקי היה רוצה לראות את עדן קארצב נשאר בקבוצה, ובמועדון יפנו למכבי תל אביב בנושא. גם צעירים אחרים ממכבי תל אביב ומכבי חיפה על הפרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully