וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס ציונה ב"הלם" מהירידה: אחרי 24 שעות הזויות, גם העתיד נראה קודר

3.7.2020 / 8:21

בקבוצה התאכזבו מההפסד לקרית שמונה ("רק נקודה, איך לא השגנו את זה?"), אבל הסערה נמשכה אחרי המשחק עם הקורונה של העוזר, פרשת מאזו וסימני השאלה של השחקנים: מה יהיה?

צילום: דוברות סקציה נס ציונה עריכת וידאו: שאול אדם

בווידאו: קרית שמונה ואוהדיה חוגגים הישארות

"הלם": כך הגדירו בסקציה נס ציונה את האווירה בסיום משחק ההפסד 1:0 לקרית שמונה אתמול (חמישי), הפסד שהוריד את הקבוצה ליגה. לאורך השבוע שחקנים הרגישו טוב והיו משוכנעים כי ישיגו את התוצאה הרצויה ויישארו בליגה. בירידה לחדר ההלבשה אמר הבלם דריס ויטנס: "רק נקודה, רק נקודה, זה מה שהיינו צריכים, איך לא השגנו את זה?". המאמן ליאור זדה עודד את שחקניו על הדשא וגם בחדר ההלבשה, כמו גם המנכ"ל רונן זייגרמן ואמרו להם: "גאים בכם, נתתם את כל מה שיש לכם עד הרגע האחרון". חלק מהשחקנים באו בטענות לשחקני קרית שמונה ואמרו: "מהגול שלהם לא היה משחק רצוף של 5 דקות, כל שניה מישהו נפל". חלקם אף הביעו חשש בנוגע לעתידם המקצועי של כל אחד ואחד.

אייל שטרכמן שחקן סקציה נס ציונה מאוכזב. סוכנות ג'יני
אייל שטרכמן שחקן סקציה נס ציונה מאוכזב/סוכנות ג'יני
אלעד שחף (מימין) עם אופק ביטון שחקני סקציה נס ציונה לאחר הירידה. סוכנות ג'יני
אלעד שחף (מימין) עם אופק ביטון שחקני סקציה נס ציונה לאחר הירידה/סוכנות ג'יני

בכלל, הקבוצה עברה 24 שעות הזויות, החל מהרגע שהודיעו לה שעוזר המאמן כפיר אלפונטה נכנס לבידוד ועשוי להיות נשא קורונה, לאחר מכן העובדה שבית המלון בכפר בלום סירב לקבל את הקבוצה, ההמתנה הארוכה, העובדה כי גם במלון בטבריה עשו בעיות ורק לאחר שהופעלו לחצים השחקנים נכנסו אתמול בלילה לחדרים.

עוד בוואלה

ליגת העל: עירוני קרית שמונה ניצחה 0:1 את סקציה נס ציונה שירדה ללאומית

לכתבה המלאה
מתן זלמנוביץ' שוער סקציה נס ציונה. סוכנות ג'יני
מתן זלמנוביץ' שוער סקציה נס ציונה/סוכנות ג'יני
אלעד שחף שחקן סקציה נס ציונה. סוכנות ג'יני
אלעד שחף שחקן סקציה נס ציונה/סוכנות ג'יני

וכמובן, הסערה המשיכה גם אחרי המשחק, כשמעבר לירידת ליגה, כולם שמעו שאלפונטה חיובי לקורונה והם יצטרכו להיכנס לבידוד של שבועיים. אגב, במועדון אמרו אתמול כי לא בטוח בכלל שמוסא מאזו חולה (השחקן לא שיחק בגלל שלא הרגיש טוב, לדבריו), והוסיפו: "הוא אמר שכואבת לו הבטן, אך הוא יותר מתוסכל שלא שיחק במשחק קודם ורק רוצה לעוף מכאן. אם הוא היה באמת רוצה, הוא היה מתייצב למשחק".

מאזו עצמו אמר: "כואב לי שירדנו ליגה. רציתי לשחק אבל אני באמת לא מרגיש טוב, אכלתי משהו רע ואני יומיים עם קלקול קיבה. אף אחד לא רוצה שיירשם לו שירד ליגה, אחרת גם לא הייתי חוזר להשלים את הליגה. הרגע הזה כואב לי כמו שהוא כואב לכולם". השחקן עצמו זכה להתעניינות ממספר קבוצות בארץ בינואר האחרון, וכבר סיכם את תנאיו בקרית שמונה אך התחרט, כך שלמרות ירידת הליגה הוא עוד עשוי להישאר בארץ: "יש התעניינות בי מישראל אבל עכשיו זה לא הזמן, אחליט בקרוב".

ליאור זדה מאמן סקציה נס ציונה. סוכנות ג'יני
ליאור זדה מאמן סקציה נס ציונה/סוכנות ג'יני

עתידה הכלכלי של נס ציונה לא ברור, וייתכן שהיא בכלל הייתה מתקשה לשרוד עונה נוספת בליגת העל במצב הכלכלי הנוכחי. במועדון קיבלו החלטה כי לעונה הבאה בלאומית יבנו קבוצה צעירה, כאשר לא מעט שחקנים שסיימו חוזה לא ימשיכו. רז שטיין מחזיק במספר הצעות מליגת העל, אחת מהן מהפועל חיפה, עמרי גלזר יחזור למכבי חיפה, הזרים לא ימשיכו ולמעשה הקבוצה תיבנה מחדש בלאומית. ליאור זדה סיכם את הכל: "נתאושש מזה, מהמצב הזה גם המועדון וגם אני נצמח, בסך הכל אני גאה בכולם על המסע שעשינו, לא נתנו לנו סיכוי והיינו מאוד קרובים לעשות את זה".

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully