וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב על המקום בבונדסליגה: ורדר ברמן לא הצליחה לנצח את היידנהיים

אלופת 2004, שלא רוצה לרדת אחרי 39 שנים רצופות בבונדסליגה, סיימה ב-0:0 ביתי מול היידנהיים שתוכל לרשום עלייה היסטורית בשני

אתר רשמי

בווידאו: אימון ברצלונה

האם היידנהיים, שבתחילת המילניום עוד הייתה בליגה החמישית, תוכל להעפיל לראשונה בתולדותיה לבונדסליגה ולהוריד משם את ורדר ברמן אחרי 39 שנה? אחרי ה-0:0 במשחק החוץ הערב (חמישי) החלום של הקבוצה מדרום-מערב גרמניה נראה קרוב מתמיד לקראת הגומלין הביתי שייערך ביום שני ב-21:30.

ניקלאס פולקרוג שחקן ורדר ברמן בעימות עם שחקני הופנהיים. GettyImages
היה חם. ניקלאס פולקרוג בעימות עם שחקני היידנהיים/GettyImages

ורדר ברמן, שהייתה אלופת גרמניה ב-2004 בזמן שיריבתה עוד כיתתה רגליה במגרשי הליגה החמישית, ומי ששיחקה מעל 60 משחקים בליגת האלופות והגיעה לגמר גביע אופ"א ב-2009, נחשבה לפייבוריטית ברורה לפני המשחק. המארחת נמנעה מירידה אוטומטית בזכות ה-1:6 הגדול על קלן במחזור הסיום והשיגה את המקום במבחנים, בעוד היידנהיים הובסה 3:0 על ידי ורדר ברמן וסיימה שלישית בליגת המשנה רק בגלל אוזלת הרגל המביכה של המבורג.

אז המארחת שלטה, אבל לא מימשה את יתרונה ובעטה רק פעמיים למסגרת. קווין מולר הצליח לשמור על שער נקי והיידנהיים גם כמעט עקצה עוד לפני שברמן איבדה את הקפטן הפיני ניקלאס מויסאנדר בצהוב שני בדקה ה-87. הוא יחסר בגומלין למאמן הצעיר פלוריאן קופלדט, עליו מוטלת משימת הצלת הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully