וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ר.ב. לייפציג קיבלה אישור להכניס 20 אלף צופים למשחקיה

השוורים קיבלו את האישור ממחלקת בריאות הציבור של העיר, אבל עדיין זקוקים לאישור מהמדינה, שלא מאפשרת התכנסויות של מעל 1,000 איש

אתר רשמי

ר.ב. לייפציג קיבלה הערב (חמישי) אישור לאפשר ל-20 אלף צופים להיכנס למשחקי הבית שלה בעונה הבאה, ובכך עוררה תקוות רבות בקרב מועדוני הבונדסליגה. עונת 2019/20 בגרמניה נסגרה ביום שבת אחרי שכל המשחקים התקיימו ללא קהל מאז החזרה מהפסקת הקורונה באמצע מאי.

מועדונים רבים בגרמניה, ובהם באיירן מינכן, בורוסיה דורטמונד ופ.צ. קלן, עובדות על פרוטוקולים של היגיינה על מנת לאפשר לכמות קהל מסוימת להיכנס למשחקי הבית שלהן בעונה הבאה. עונת 2020/21 תיפתח ב-11 או ב-18 בספטמבר.

אוהדי ר.ב. לייפציג. רויטרס
יוכלו להגיע עד 20 אלף אוהדים?/רויטרס

לייפציג, כאמור, היא הראשונה שקיבלה אישור להכניס קהל למשחקיה. רשויות הבריאות בעיר המזרח גרמנית אישרו למועדון להכניס 20 אלף אוהדים לאצטדיון, שמכיל 41 אלף מקומות. "ר.ב. לייפציג הציגה תכנית היגיינה, שתוכל להקטין משמעותית את הסיכון בהגעה למשחקים", אמר גורם בעיר לייפציג, "בגלל זה, מחלקת בריאות הציבור אישרה לה את זה".

על פי ההצעה, אוהדים יוכלו רק לשבת ביציעים - יציעי העמידה יישארו סגורים - והאוהדים יחויבו במסיכה. עם זאת, במועדון הגיבו באופטימיות זהירה, כיוון שהרשויות במדינת סקסוניה עדיין צריכות לאשר לקיים אירועים בהשתתפות יותר מ-1,000 אנשים. "מחלקת בריאות הציבור תתמוך ברעיון עם ההתפתחויות בנוגע למגיפה ימשיכו להיות חיוביות", אמר חבר הנהלת המועדון אולריך וולטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully