וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - מכבי תל אביב: יאניוטיס צפוי להמשיך בשער, דן גלזר יחזור להרכב

גם יונתן כהן וריקן אמורים לפתוח אצל איביץ'. סיינסברי עם כאבי בטן, חבשי חש ברע ובספק גם הוא אצל בלבול: "אנחנו תמיד רוצים לנצח" (שבת, 21:00, ספורט5)

באדיבות האתר הרשמי של מכבי חיפה

מכבי חיפה

במכבי חיפה מודאגים ממצבו של מרכז ההגנה של הקבוצה לקראת המשחק מול מכבי תל אביב מחר (שבת, 21:00, ספורט5): טרנט סיינסבורי לא התאמן אמש בגלל כאבים בשרירי הבטן, אך בקבוצה מאמינים שהאוסטרלי עוד עשוי לפתוח ואם יהיה כשיר הוא יהיה בהרכב. עאיד חבשי לא מרגיש טוב, והוא בספק גדול למשחק. היום תערוך הקבוצה את האימון המסכם, כשנראה שהמאמן מרקו בלבול לא יערוך יותר מדי שינויים בהרכב מלבד אלו הכפויים.

מי שעשוי לשוב לסגל הוא יובל אשכנזי. השחקן והצוות המקצועי והרפואי יקבלו החלטה לאחר האימון האם השחקן אכן ייכלל בסגל, כשבכל מקרה הוא לא יפתח בהרכב אך עשוי לקבל דקות ראשונות אחרי תקופה ארוכה בה ערך שיקום. רמי גרשון עשוי להיכנס להרכב, כשהבלם הזר הצעיר דייויד ייכלל בסגל. גם בחלק ההתקפי חיפה תהיה חסרה: דולב חזיזה ייעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים, כשמקסים פלקושצ'נקו יחליפו בהרכב. מי שישמש כשוער מחליף הוא שוער קבוצת הנוער שריף כיוף, שאף עשוי לקבל דקות משחק ביום שלישי מול בית"ר ירושלים.

"חשוב לנו לנצח את מכבי תל אביב", אמר שחקן בקבוצה, כשהירוקים ינסו להנחיל לאלופה הפסד ראשון העונה, "נכון שזה לא ישפיע בטבלה אבל האוהדים שלנו צמאים לזה וחשוב לנו שישמחו". כזכור, מכבי חיפה הפסידה העונה שלוש פעמים בשלושת המשחקים שלה מול מכבי תל אביב.

מרקו בלבול הוסיף: "מכבי תל אביב קבוצה חזקה ומאומנת. מגיע שאפו למאמן שלה על העבודה שלו. אנחנו רוצים לבוא ולהמשיך את המומנטום הטוב שלנו, לתת הכל על המגרש וכמובן לנצח. מכבי חיפה תמיד רוצה לנצח". סינטאיהו סלליך, שכבש חמישה שערים בארבעת המשחקים האחרונים, הוסיף: "מחכה לנו מפגש לא קל, עם קבוצה שלא השכלנו לנצח העונה. נעשה הכל כדי להגיע מוכנים ולעשות את זה".

מקסים פלקושצ'נקו שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
לא לפרוטוקול בלבד. פלקושצ'נקו/אדריאן הרבשטיין

מכבי תל אביב

אף שכבר זכו באליפות והוכיחו עליונות ברורה על מכבי חיפה כשניצחו אותה שלוש פעמים העונה, במכבי תל אביב עדיין רוצים לסיים את העונה ללא הפסד וינסו לגבור גם מחר על הירוקים למרות ירידת המתח הברורה בקבוצה. השוער היווני אנדראס יאניוטיס ימשיך לפתוח בהרכב ונראה שדן גלזר ואבי ריקן יחזרו ל-11 של ולאדן איביץ'. בהתקפה צפוי יונתן כהן לפתוח אחרי שכבש את שער הניצחון מול בית"ר ירושלים במשחק האחרון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טריוויה

* זה יהיה המפגש ה-163 בין הקבוצות בליגה הבכירה. המאזן עד כה: 48:67 למכבי תל אביב בניצחונות ועוד 47 משחקים לא הוכרעו.

* מכבי תל אביב הפסידה למכבי חיפה רק פעם אחת ב-27 משחקי הליגה האחרונים ביניהן, כשאלירן עטר וגארי קגלמאכר קבעו 0:2 בחוץ באוקטובר 2016. פרט לכך, היו 18 ניצחונות צהובים ועוד שמונה תוצאות תיקו.

* ניצחון ביתי על מכבי תל אביב? את זה הירוקים לא עשו מאז דצמבר 2012, אז ויאם עמאשה דחק בדקה ה-80 וקבע 0:1 בקרית אליעזר. מכבי חיפה אירחה עוד 13 פעמים מאז ורשמה שבעה הפסדים ושש תוצאות תיקו.

* בעונה הנוכחית, מכבי חיפה אמנם כבשה הכי הרבה שערים לרשת האלופה (באותו 4:3 בלתי נשכח בינואר) אבל זו הקבוצה היחידה ממנה לא לקחה אפילו נקודה.

* מכבי חיפה תוכל לרשום רצף של חמישה ניצחונות ליגה - דבר שלא קרה מאז ינואר 2013, כשאריק בנדו עמד על הקווים.

* מכבי תל אביב רחוקה שני משחקים מעונה ללא הפסד - בפעם הראשונה מאז מכבי חיפה מודל 1993/94 ובפעם הרביעית בתולדות הליגה. שני ניצחונות יביאו אותה ל-90 נקודות שיהוו שיא מועדון חדש.

* שיא משחקי החוץ ללא הפסד של מכבי תל אביב עומד על 37 ונמשך כבר יותר משנתיים, מאז שבית"ר ירושלים ניצחה אותה 2:3 בטדי באפריל 2018.

הרכבי הקבוצות

שופט: יגאל פריד
אצטדיון: חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully