וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני גיל 90: המיליארדר הבריטי ששלט בפורמולה 1 הפך לאבא, "לא צריך ויאגרה"

65 שנה אחרי הולדת בתו הבכורה, ממנה יש לו כבר נין, לברני אקלסטון נולד בן ראשון: "קוראים לו אייס, אני כל כך גאה". עזרים חיצוניים לחיזוק? "לא צריך את זה"

אימון לוס אנג'לס לייקרס/מתוך האתר הרשמי של הלייקרס

בווידאו: אימון לוס אנג'לס לייקרס

המיליארדר הבריטי ברני אקלסטון הודח בתחילת 2017 מניהול פורמולה 1 אחרי 40 שנות שליטה כמעט דיקטטוריות שבהן הספיק להגדיל את הונו וגם לפלרטט עם כניסה לכלא, אבל מסתבר שזה נתן לו זמן להתמקד בדבר החשוב באמת: המשפחה.

כנראה שאף פעם לא מאוחר לקבל בן זכר ראשון, ואתמול (רביעי) הפך אקלסטון במזל טוב לאבא בפעם הרביעית - 65 שנה אחרי הולדת בתו הראשונה, וכארבעה חודשים לפני יום הולדתו ה-90.

"יש לנו בן בשם אייס, אני כל כך גאה", סיפר אקלסטון הקשיש למגזין השוויצרי "בליק" לאחר שאשתו הרביעית פביאנה בת ה-44 ילדה בבית חולים במדינה. "הכול היה כל כך קל והלידה הסתיימה תוך 25 דקות, תודה לאל".

המיליארדר הבריטי ברני אקלסטון עם רעייתו פביאנה. GettyImages
ברני אקלסטון ב-2019 עם פביאנה/GettyImages

אקלסטון הכיר את פביאנה הברזילאית ב-2009 והשניים נישאו בחלוף שלוש שנים. בתו הבכורה דבורה כבר בת 65 והיא מנישואיו הראשונים לאיבי במפורד, ואחריה יש לו שתי בנות מרעייתו השנייה סלביצה ראדיץ' - טמרה בת ה-35 ופטרה בת ה-31. הוא סבא לחמישה נכדים ויש לו כבר נין אחד.

לפני כחודשיים אמר: "אני לא רואה כל הבדל בין להיות אבא בגיל 89 או 29. אני מניח שצריך להתמודד עם אותן בעיות".

אחרי הלידה אקסלסטון אמר: "אני מאושר. כמובן שכשנולדו לי הבנות הראשונות הייתי הרבה יותר צעיר. אבל גם הייתי הרבה יותר מודאג כי ניהלתי הרבה עסקים. עכשיו יש לי יותר זמן עם הילד, ואני לא יודע אם אעצור כאן. אולי נעשה לו אח או אחות קטנים". כשנשאל האם הוא לוקח "עזרים", אמר: "לא! פביאנה לפעמים שמה על השולחן ויטמין די, אבל אני לא לוקח שום דבר אחר". כשהובהר לו שהשאלה מתכוונת לוויאגרה או עזרים מיניים לזקפה, ענה: "הו, אני לא צריך את זה".

ברני אקלסטון ואשתו ובנותיו. GettyImages
ברני אקלסטון עם אשתו הקודמת ובנותיו/GettyImages

אקלסטון ניהל את סבב מרוצי המכוניות היוקרתי במשך ארבעה עשורים, עד שהודח כאשר ענקית התקשורת ליברטי מדיה השתלטה על פורמולה 1. הוא האיש שהפך את המרוץ לאחד הנצפים בעולם והעלה משמעותית את שוויו ואת חשיפתו התקשורתית. ב-2014 הועמד לדין בגרמניה לאחר שהואשם במתן שוחד, והמשפט הסתיים בקנס של 100 מיליון דולר וללא הודעה באשמה.

ב-2009 הביע את הערצתו להיטלר ("הוא ידע להזיז דברים"), התנצל לאחר הסערה הגדולה שדבריו יצרו, ואז לא התאפק וטען כי "היהודים אשמים בהתמוטטות הכלכלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully