וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: 0:3 קל לאתלטיקו מדריד על מאיורקה, 1:1 בין סלטה ובטיס

מוראטה כבש צמד במחצית הראשונה (29 ו-45), קוקה שבישל לו את השני חתם (79). הפער מסביליה גדל זמנית לחמש נקודות. הקבוצה של אוסקר גרסיה שוב לא ניצחה

אתר רשמי

בווידאו: אימון ברצלונה

אין רגע דל בליגה הספרדית. אמש (שישי) כבר יצא לדרך המחזור ה-34 עם ה-0:3 הקליל של אתלטיקו מדריד על מאיורקה. הערב נפרדו סלטה ויגו ובטיס ב-1:1, כשוויאדוליד ניצחה את אלאבס, בעוד גרנאדה סיימה ב-2:2 ביתי עם ולנסיה. בראשון יגיע תורן של ריאל מדריד (במשחק הצהריים אצל אתלטיק בילבאו) וברצלונה (בלילה אצל ויאריאל הלוהטת).

חלוץ אתלטיקו מדריד אלברו מוראטה כובש. GettyImages
כבש במחצית אחת מה שכבש בכל 2020. מוראטה מבקיע/GettyImages

אתלטיקו מדריד - מאיורקה 0:3

הקולצ'ונרוס ממשיכים בכושרם המצוין מאז החזרה מפגרת הקורונה. דייגו סימאונה השתמש ברוטציות ופתח עם הרכב משני, שכלל גם את אלברו מוראטה, שלא פתח ב-2:2 נגד ברצלונה אבל נראה חד הערב. החלוץ הספיק לכבוש במחצית אחת את מה שכבש בכל שנת 2020 עם צמד (29 בפנדל, ו-45), ומשם הדרך לניצחון מול היריבה מהתחתית, שחסרה את מלך שעריה אנטה בודימיר, היתה סלולה. קוקה, שבישל למוראטה את השני, היה חתום על השלישי עם ביצוע יפה בדקה ה-79. אתלטיקו עלתה ל-62 נקודות, מרחק חמש נקודות מסביליה הרביעית שתארח ביום ראשון את אייבר.

שחקנה של בטיס זוהיר פדאל. GettyImages
בטיס שמרה על יתרון של שלוש הנקודות על סלטה. זוהיר פדאל/GettyImages

סלטה ויגו - בטיס 1:1

השחקנים של אוסקר גרסיה רצו לחזור למסלול הניצחונות מאז החמישייה המשפילה שספגו במחזור הקודם מרגלי מאיורקה, אך לא השכילו לשמור על שער היתרון של נוליטו (22) וסיימו ב-1:1 מול בטיס. כובש השער של סלטה חזר להרכב בעקבות פציעתו של דניס סוארס וכבש בבעיטה חופשית מתוחכמת שתפסה את שוער בטיס לא מוכן. האורחת שמרה על יתרון שלוש הנקודות שלה בטבלה על סלטה בזכות שער שיוויון של זוהיר פדאל (79) שדחק מקרוב לאחר בישול של חואקין.

ויאדוליד - אלאבס 0:1
לוויאדולוד: חואקין פרננדס (88)

גרנאדה - ולנסיה 2:2
לגרנאדה: קרלוס פרננדס (61), פדה (86). לולנסיה: מאנו ואלחו (63), גונסאלו גדש (68).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully