וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ מתכנן מהפכה בסגל של מנצ'סטר סיטי ולא בונה על ג'יידון סאנצ'ו

בעקבות הכישלון העונה, המאמן המעוטר רוצה להחתים בלם מוביל ושחקנים שיחליפו את דויד סילבה ולירוי סאנה. על סאנצ'ו: "הוא לא רצה להיות פה, למה שירצה לחזור?"

אתר רשמי

הכישלון של מנצ'סטר סיטי בפרמיירליג יגרום למהפכה לא קטנה בקיץ בסגל השחקנים, מהפכה שעליה יהיה אמון פפ גווארדיולה המאמן המעוטר שראה את ליברפול חוגגת על חשבונו אליפות מרשימה במיוחד. פפ הודה ש"תהיה לעונה הזו השלכות ושחקנים יוחלפו", אך חשוב לציין שסיטי לא תשחק בשתי העונות הקרובות בליגת האלופות בגלל העונש שקיבלה וזה יפגע כלכלית במועדון וברצון של שחקנים מובילים להצטרף.

ב"אס" מדווחים שגווארדיולה נפגש עם הנשיא אל מובאראק והבהיר לו שהקבוצה תצטרך לעשות מספר החתמות "לא בגלל מחסור בכישרון", אלא משום שלירוי סאנה עזב, דויד סילבה יעזוב ולשחקנים כמו סרחיו אגוארו ופרננדיניו יש עוד עונה אחת בחוזה ולא ברור אם יישארו.

שחקן בורוסיה דורטמונד ג'יידון סאנצ'ו. GettyImages
פפ לא בונה עליו. ג'יידון סאנצ'ו/GettyImages

ב"דיילי מייל" טוענים שגווארדיולה מתכנן לבצע ארבע החתמות חדשות בקיץ כדי לקרוא תיגר שוב על האליפות בעונה הבאה. העדיפות הראשונה היא לרכוש בלם מוביל, עמדה שהיתה נקודת תורפה במועדון העונה. ומה לגבי ג'יידון סאנצ'ו? גווארדיולה התייחס לאפשרות שכוכבה האנגלי של דורטמונד יחזור למועדון ואמרף "הוא החליט לעזוב, למה שהוא יחזור?".

פפ הוסיף: "כשהוא החליט לעבור לדורטמונד זה לא בגלל שהוא שקל לחזור אחרי שתי עונות. אין בזה היגיון. הוא לא רצה להיות פה ולכן אין סיבה שהוא ירצה לחזור לפה".

כך או כך, במנצ'סטר סיטי ממתינים ל-13 ביולי, אז בית הדין לערעורים בספורט ידון בערעור שהקבוצה הגישה נגד ההחלטה של אופ"א להשעות אותם לשנתיים מאירופה. אם ההחלטה לא תבוטל, סיטי עלולה להתמודד עם רצון של מספר שחקני מפתח לעזוב ובראשם קווין דה בראונה וראחים סטרלינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully