וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל עפולה שוב ניצחה ותמתין לתוצאות של בני לוד

שער גדול של ערן לוי קבע 1:2 על נוף הגליל וכרגע עפולה במקום המוביל למבחנים וביתרון ארבע נקודות על לוד, לה שלושה משחקים חסרים. מכבי פתח תקוה ניצחה, ראשון לציון הושפלה

אתר רשמי

הליגה הלאומית ננעלה הערב (חמישי) עם המחזור ה-37 והאחרון. הפועל עפולה המשיכה במגמת ההתאוששות האדירה שלה עם 1:2 קריטי מול הפועל נוף הגליל ושיפרה את מאזנה ל-36 נקודות, כשהיא במקום המוביל למבחנים וכעת תקווה שבני לוד לא תשיג חמש נקודות בשלושת משחקי ההשלמה שלה. הפועל ראשון לציון הושפלה 5:2 על ידי הפועל רמת גן ונעלה פלייאוף רע מאוד, בעוד מכבי פתח תקוה חזרה לנצח במשחק האחרון לפני גמר הגביע עם 1:2 מול מ.ס. כפר קאסם. הפועל קטמון ניצחה 1:3 את בית"ר תל אביב בת ים ובני סכנין הביסה 0:3 את הפועל ניר רמת השרון.

ערן לוי הפועל עפולה. קובי אליהו
איזה שער גדול. ערן לוי/קובי אליהו

הפועל עפולה - הפועל נוף הגליל 1:2

הקבוצה של שלומי דורה כבר הייתה עם רגל ושלושת רבעי בליגה א' כשפיגרה 4:2 בדקה ה-74 מול הפועל אשקלון, אבל היא הצליחה לחזור ל-4:5 ומאז רשמה שלושה ניצחונות ברציפות, מה שמציב אותה במקום ה-14 שמוביל למשחק הפלייאוף מול הפועל מרמורק עם 36 נקודות, ארבע יותר מבני לוד, שצריכה להשלים שלושה משחקים בעקבות התקופה בה שהתה בבידוד.

עפולה נקלעה לפיגור אחרי שער של פדרו פטראצי בדקה ה-23, אבל דודו ביטון הלוהט (35) וערן לוי עם שער ענק בדקה ה-56 סידרו למארחת שלוש נקודות פשוט קריטיות בסיום.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני בני סכנין חוגגים. ברני ארדוב
חגיגה גדולה. שחקני בני סכנין/ברני ארדוב

מ.ס. כפר קאסם - מכבי פתח תקוה 2:1

המלאבסים הצליחו לנעול את העונה עם ניצחון, 11 ימים לפני גמר הגביע בו יפגשו את הפועל באר שבע. לידור כהן כבש ראשון (27), אחמד טהא איזן (70) ודור חוגי כבש את שער הניצחון (73).

בני סכנין - הפועל ניר רמת השרון 0:3

הקבוצה של אלדד שביט חגגה את העלייה בסטייל עם ניצחון מוחץ אחרי פתיחה מטורפת עם שערים של אילון אלימלך (5) ואוסאמה חלאיילה (9 ו-15). המשחק החל באיחור של רבע שעה בעקבות תאונה קלה בה היה מעורב האוטובוס של הקבוצה האורחת. אף אחד מהשחקנים לא נפגע, אבל לפי הפתיחה נראה שהעניין אכן השפיע.

הפועל רמת גן - הפועל ראשון לציון 2:5

הכתומים נעלו את העונה הזו בצורה רעה מאוד עם פלייאוף חלש ובסופו של דבר גם במקום החמישי. פאדי זיידאן (6), ירדן אבוחצירה (21 ו-50), עדן הרשקוביץ (40) וינון אליהו (47) כבשו לזכות המארחת, גיל יצחק הרשית פעמיים (13 ו-90 בפנדל) עבור המפסידה ולפחות התנחם בתואר מלך השערים זו העונה השנייה ברציפות, הפעם עם 17 כיבושים.

משחקים נוספים:

בית"ר תל אביב בת ים - הפועל קטמון 3:1
לבית"ר תל אביב: פאדי נג'אר (49), לקטמון: גוני נאור (65), וויליאם אגאדה (77), בן מיזן (93)

הפועל עכו - אחי נצרת 0:0

הפועל אשקלון - הפועל אום אל פאחם 3:0
להפועל אשקלון: סלאמה עבד אל סאלם (הורחק, 72), לאום אל פאחם: דובב גבאי (25, 30 ו-85)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully