וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אטאלנטה הלוהטת חגגה גם על נאפולי, עם 0:2 מרשים

הקבוצה מברגמו עצרה את הפרטנופיי וחגגה ניצחון תשיעי רצוף המסגרות. פשאליץ' (47) וגוסנס (56) כבשו. אודינזה ניצחה 0:2 את רומא

מתוך רויטרס

המחזור ה-29 בליגה האיטלקית מגיע הערב (חמישי) לסיומו עם שני משחקים: בראשון חגגה אטאלנטה הנפלאה עם 0:2 נאה על נאפולי. רומא אכזבה והפסידה 2:0 בבית לאודינזה.

שחקני אטאלנטה חוגגים. GettyImages
הקבוצה המלהיבה באיטליה ממשיכה בשלה/GettyImages

אטאלנטה - נאפולי 0:2

אין הרבה ערים באיטליה שנפגעו מהקורונה כמו ברגמו, ובשבועות האחרונים מצליחה אטאלנטה להעלות חיוכים על פני התושבים. כך עשתה גם הערב, עם ניצחון תשיעי ברציפות בכל המסגרות ושביעי ברציפות בליגה (בפעם הראשונה בתולדותיה), שקירב אותה עוד יותר להבטחת מקום בטופ 4. מריו פשאליץ' נגח פנימה את ההגבהה של פאפו גומס בדקה ה-47, תשע דקות לאחר מכן הכפיל רובין גוסנס וקבע את תוצאת המשחק. הפרטנופיי נעצרים אחרי שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות ותשעה משחקים רצופים ללא הפסד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
רודריגו דה פול שחקן אודינזה. GettyImages
רודריגו דה פול ואודינזה עם ניצחון מרשים/GettyImages

רומא - אודינזה 2:0

אלא אם יקרה משהו הזוי לחלוטין, הג'אלורוסי יצפו בליגת האלופות רק בטלוויזיה בעונה הבאה ועכשיו הם רחוקים כבר 12 נקודות מאטאלנטה הלוהטת. אודינזה השיגה ניצחון יקר מאוד שהגדיל את הפער שלה מהקו האדום לשש נקודות. קווין לזאניה (12) ואיליה נסטורובסקי (78) כבשו לזכות האורחת, דייגו פרוטי הורחק ברומא (30).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully