וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוע נדיר: הסרט "עוד לא אבדה" אושר להקרנה באיראן

הסרט של שוקי גוז'יק ושי להב על השחקנים הלא יהודים בנבחרת ישראל, שעלה לפני כחודשיים בכאן 11, קיבל מאופ"א אישור להקרנה מיוחדת ביוטיוב למדינות ערב, בהן איראן, עיראק ומדינות המפרץ

מונס דאבור על השיחה שלא קיבל מראש הממשלה/מתוך הסרט "עוד לא אבדה" בכאן11

לפני כחודשיים עלה בכאן 11 "עוד לא אבדה", סרטם של שוקי גוז'יק ושי להב, שעקב אחרי השחקנים הלא יהודים בנבחרת ישראל בקמפיין מוקדמות היורו האחרון.

לאחרונה, לאחר מאמץ לא מבוטל, קיבל תאגיד השידור הציבורי אישור מאופ"א להפיץ את הסרט למשך חודשיים ביוטיוב למדינות ערב. מאחר שהסרט מכיל קטעים מהמשחקים עצמם, אין לתאגיד זכויות לשדרו מחוץ לגבולות ישראל, ולכן מדובר באישור מיוחד. האישור מגביל את הזכות לשדר עד 4.9 למצרים, לבנון, סוריה, ירדן, עיראק, ערב הסעודית, מדינות המפרץ, טורקיה ואיראן. שתי המדינות האחרונות אינן דוברות ערבית, אבל אופ"א הודיעה כי היא מאשרת לשדר את הסרט גם שם. הסרט ישודר ביו טיוב עם כתוביות בערבית החל מיום ראשון הקרוב, 5 ביולי, למשך חודשיים.

שחקן נבחרת ישראל מונס דאבור. GettyImages
גם במדינות עוינות יוכלו לעקוב אחרי הסיפור שלו. דאבור/GettyImages

"עוד לא אבדה עוקב אחרי מספר שחקנים בנבחרת ישראל, בהם הקפטן ביברס נאתכו, החלוץ מונס דאבור והקשר בירם כיאל, במסגרת מסעם עם הנבחרת במוקדמות יורו 2020. הוא מגולל את הרגעים השמחים והעצובים של השחקנים ואת הדילמות שנלוו בקמפיין, כמו החתונה של מונס דאבור שבגינה החמיץ שניים מהמשחקים, או הרגע שבו מספר דאבור כי ראש הממשלה בנימין נתניהו לא התקשר אליו לאחר ה-2:4 על אוסטריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully