וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פרשני 'סקיי' הורידו את תגית 'חיי שחורים חשובים' בגלל ביקורת על ישראל"

ארגון "Black Lives Matter" ביקר בין השאר את "הציונים" וקרא לשחרור פלסטין, רדנאפ ונוויל הפסיקו לעטות על בגדיהם את תגית הארגון

מתוך טוויטר

בווידאו: ליברפול חוגגת אליפות

באנגליה מדווחים היום (רביעי) ששדרני ופרשני רשת "סקיי" הפסיקו ללבוש תגים של "Black Lives Matter" במהלך שידור משחקי הפרמיירליג בגלל שראשי הארגון בבריטניה העבירו ביקורת פומבית על מדינת ישראל, בין השאר.

גם המשחק אתמול (רביעי) בין מנצ'סטר יונייטד לברייטון (0:3) נפתח בהפוגה שבה השחקנים הביעו הזדמנות עם מאבק השחורים בארה"ב ועם הסלוגן שכבר הפך לשגור בכל העולם, "חיי שחורים חשובים". גם אנשי "סקיי", כמו גארי נוויל, ג'יימי רדנאפ ופטריס אברה נהגו ללבוש על דש בגדיהם בשידורים האחרונים תגית שעליהם נכתב הסלוגן.

עם זאת, כאמור, היום נכתב שאנשי הרשת החליטו להפסיק את הנוהג וזאת "בעקבות האמירות השנויות במחלוקת של הארגון נגד מדינת ישראל", בין השאר. החשבון הרשמי של הארגון צייץ בימים האחרונים מסרים נגד מדיניות ישראל וטענו להשתלה של אנטישמיות: "ישראל מתקדמת לעבר סיפוח של הגדה המערבית, והפוליטקאים בבריטניה נעמדים לצד הציונים ולצד המרדף הקולוניאליסטי של ישראל - ואנחנו נעמדים לצד חברינו הפלסטינאים. שחררו את פלסטין". כמו כן, החשבון הרשמי אף קרא "לנער את המשטרה" באנגליה.

כמו כן מתקיים ויכוח (שישראל היא רק חלק משני בו) בין הליגה והשחקנים האם להתחבר לארגון "חיי שחורים חשובים" או האם להתנער ממנו. כרע התגית של הארדון מופיעה על חולצות השחקנים, על אף הביקורת הציבורית נגד הארגון. שחקנים רבים ואנשי ציבור קוראים לשחקנים להפסיק לשתף פעולה עם הארגון, שקורא לפעולות אלימות, ומאמינים שצריך להמשיך במחאה נגד גזענות ואפליה, אבל לא להיקשר לאותו ארגון רשמי, שנוי במחלוקת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully