וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל: "לא נפתח את עונת 2020/2021"

דירקטוריון המנהלת החליט שהעונה שאמורה להיפתח ב-12 באוקטובר לא תצא לדרך מכיוון שלא הוסדר התקציב בסך 12 מיליון שקל ממשרד הספורט והמועצה להסדר ההימורים בספורט

חילי טרופר עם הילה קניסטר בר דוד. מנהלת ליגת העל בכדורסל, מנהלת ליגת העל בכדורסל
הילה קניסטר בר-דוד עם שר הספורט/מנהלת ליגת העל בכדורסל, מנהלת ליגת העל בכדורסל

יו"ר מנהלת ליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל, הילה קניסטר בר-דוד, פנתה לשר התרבות והספורט, ח"כ חילי טרופר ולמנכ"ל משרד התרבות והספורט רז פרויליך, והודיעה כי בהתאם להחלטת דירקטוריון מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, לא תיפתח עונת הכדורסל 2020/2021 האמורה לצאת לדרך ב- 12 באוקטובר, מכיוון שעד כה לא הוסדר התקציב ממשרד התרבות והספורט והמועצה להסדר ההימורים בספורט, בסך 12,000,000 שקל. סכום זה הוגדר על ידי דירקטוריון המנהלת כתקציב הבסיס שנדרש לפתיחת העונה.

כזכור, בתחילת חודש יוני, נפגשה יו"ר המנהלת הילה קניסטר בר דוד עם שר התרבות והספורט ח"כ חילי טרופר, והציגה בפניו את הפערים הקיימים בין תיקצוב ענפי הגברים לענפי הנשים, ואת דרישת מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, להעמיד תקציב בסך 12 מיליון ₪ למנהלת ולקבוצות כתנאי ראשוני לפתיחת העונה הקרובה.

על פי מכתבה של יו"ר המנהלת, בינואר 2020, העביר משרד התרבות והספורט תמיכה מיוחדת לחיזוק מעמד השחקן הישראלי, למנהלת ליגת העל לגברים בכדורסל ולמנהלת ליגת העל גברים בכדורגל, בסך של 14.25 מיליון שקל, כאשר מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל קיבלה סכום מזערי של 750,000 אלף שקל בלבד וליגת העל לנשים בכדורגל, לא קיבלה תמיכה כלל.

תקציבי קבוצות ליגת העל לנשים בכדורסל נשחקו בעונה האחרונה 2019/2020 באופן משמעותי, כאשר במקום סכום של 450,000 שקל לכל קבוצה שהובטח על ידי משרד התרבות והספורט בבג"צ ביולי 2016, קיבלה כל קבוצה סכום של 313,000 שקל בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully