וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה - בית"ר ירושלים: מצבת הפצועים מתארכת, שועה לא צפוי לפתוח

23.2.2021 / 17:44

החלוץ חש רגישות בשריר בסיום האימון ופלייטר עשוי להחליפו. אולסק ועדי ייעדרו, קריאף ימשיך כבלם. אבוחצירה תורגל בחוד המארחת לקראת משחק ההשלמה (רביעי, 20:00, ספורט 1)

מחזור 18הסתיים24/02/2021
מכבי פתח תקוה
    0
    • (45) ורד
    בית"ר ירושלים
    תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה 2:1/ספורט 1

    מכבי פתח תקוה

    אחרי ניצחון קשה בגביע שהגיע בעקבות שני הפסדי ליגה, מכבי פתח תקוה יודעת שחזרה למסלול הניצחונות מחר (רביעי, 20:00, ספורט 1) במשחק ההשלמה מול בית"ר ירושלים, תקפיץ אותה למקום הרביעי בטבלה. יואל אבוחצירה תורגל בחוד ועשוי לפתוח יחד עם איהאב אבו אלשיך. גם הזרים אלביס סאקי וארמנדו קופר צפויים לחזור ל-11.

    המאמן גיא לוזון אמר לקראת המשחק: "אנחנו חוזרים למאני טיים, רעננים ודרוכים. בזמן הזה עבדנו על כל מה שקשור לצד ההתקפי, על שיפור הקומבינציה שלנו בהתקפה, שיפור ביצירת המצבים ואנחנו ממש כמהים ליישם את מה שעבדנו עליו באימונים. ברור לנו שבית"ר ירושלים זו יריבה שנאבקת מולנו על הפלייאוף העליון ואנחנו נתנהג בהתאם. אנחנו נצטרך לחזור לשחק את הכדורגל שלנו, מה שעשינו עד לא מזמן, וזו הדרך היחידה".

    שחקן מכבי פתח תקוה, ארמנדו קופר. ., אודי ציטיאט
    צפוי לחזור להרכב. ארמנדו קופר/אודי ציטיאט, .

    בית"ר ירושלים

    עם כל הכבוד לניצחון הנוח בגביע בעכו, הירושלמים יודעים שמהמשחק אצטדיון המושבה אין דרך חזרה. ניצחון ישפר את סיכוייה של בית"ר ירושלים להגיע לפלייאוף העליון, בעוד תיקו או הפסד יהפכו את הסיכויים לנמוכים מאוד. בצוות המקצועי מודאגים ממצוקת שחקני הקישור, כאשר ניקו אולסק ותמיר עדי הפצועים ייעדרו ואילו עלי מוחמד הבהיר כי ינסה לפתוח מחר לצד אביאל זרגרי, אך הוא עדיין חלש פיזית ולא החלים מהקורונה. הצוות המקצועי סומך על הציוות של אוראל דגני ואופיר קריאף כבלמים ולא רוצה לשנות זאת, ולפחות נכון לפתיחת המשחק קריאף יתופקד כבלם, אך הדברים עשויים להשתנות במהלכו.

    בחלק הקדמי, ירדן שועה חש בסיום האימון מעט רגישות בשריר ונראה כי חלאופילו פלייטר יפתח במקומו. מרקו ינקוביץ' עשוי להמשיך ב-11 כשחקן כנף ואילו עידן ורד תורגל במרכז, אך הדברים עשויים להשתנות. אלירן עטר יחזור להרכב לאחר שנעדר בשל הרחקה משלושת המשחקים האחרונים.

    המאמן סלובודן דראפיץ' אמר לשחקניו לקראת המשחק: "מכבי פתח תקוה קבוצה חזקה ועיקשת. הם אגרסיביים ויבואו ללחוץ ברוב המשחק. נצטרך להניע מהר מול הלחץ שלהם ולא להסתבך. זה משחק על כל הקופה, אנחנו סומכים עליכם".

    עוד בוואלה!

    הגרלת שמינית גמר הגביע: הפועל חיפה - מכבי תל אביב, מכבי חיפה - מכבי פתח תקוה

    לכתבה המלאה
    חלאופילו פלייטר שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
    יחפה על חסרונו המסתמן של ירדן שועה? חלאופילו פלייטר/דני מרון

    טריוויה

    * בפעם האחרונה שמכבי פתח תקוה אירחה את בית"ר ירושלים, באוגוסט 2018, גיא לוזון היה המאמן של הקבוצה מהבירה והובס 4:1 באצטדיון המושבה.

    * תאי בריבו, שנכנס אז כמחליף וכבש את השער הרביעי בדקה ה-90, הבקיע העונה כבר ארבעה שערים במשחקים בהם לא פתח. הסופר-סאב של ליגת העל.

    * מכבי פתח תקוה הפסידה בשני המחזורים הקודמים, והפסידה על האפס בארבעה מששת משחקי הליגה האחרונים.

    * בית"ר ירושלים לא הפסידה למכבי פתח תקוה פעמיים בעונה הסדירה מאז 2010/11.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: אביעד שילוח
    אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully