וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל תל אביב הביסה את עירוני נס ציונה 75:105

האורחת סגרה עניין בפתיחת הרבע השני עם ריצת 0:16. נס ציונה איבדה את רביב לימונד שהורחק בשתי עבירות טכניות. הפועל גלבוע/גליל ניצחה 83:95 את הפועל אילת

ג'יי פי טוקוטו שחקן עירוני נס ציונה. דני מרון
נס ציונה בצרות. ג'יי. פי. טוקוטו/דני מרון

משחקי המחזור ה-25 בבית התחתון בליגת העל נמשכו הערב (רביעי). עירוני נס ציונה שנמצאת במגמת דעיכה מארחת את הפועל תל אביב (0:2 לנס ציונה בעונה הסדירה עד כה) שמגיעה אחרי הניצחון החשוב שלה על הפועל באר שבע. הפועל גלבוע/גליל רשמה ניצחון שלישי ברציפות כשגברה בחוץ על הפועל אילת 83:95.

תומר גינת הפועל תל אביב גיא פניני הפועל חולון. עודד קרני, מנהלת הליגה, מנהלת ליגת העל בכדורסל
ניצחון גדול להפועל תל אביב. גינת/מנהלת ליגת העל בכדורסל, עודד קרני, מנהלת הליגה

עירוני נס ציונה - הפועל תל אביב 105:75

הפועל תל אביב המשיכה הערב במומנטום הנהדר שלה מאז חזרת הליגה מפגרת הקורונה כשהביסה 100:64 את עירוני נס ציונה בהיכל לב המושבה. השחקנים של יאניס קסטריטיס סופרים שלושה ניצחונות מתוך ארבעה משחקים, ונראים פשוט נהדר. בצד השני, הכתומים רשמו הפסד רביעי ברציפות, אך מעבר להפסד רשמו שחקני המארחת הופעה מבישה ונראו אנמים לכל אורך דקות המשחק. רביב לימונד הורחק במהלך הרבע השני בעבירה טכנית שנייה. ג'ורדן דיוויס (22) הצטיין בשורות המנצחת.

קלעו להפועל תל אביב: ג'ורדן דייויס 22 ו-8 ריב', ים מדר 14 ו-5 אס', דניאל קופרברג 13 ו-7 ריב', תומר גינת 12 ו-7 ריב', רז אדם 11, סק הנרי (6 ריב' ו-5 אס') 9, טאליב זאנה וכרם משעור 8 כ"א, גל שטרנברג 4, חואקין שוכמן 1.

קלעו לנס ציונה: קמרון אוליבר 19 ו-8 ריב', טל דן (7 ריב', 6 אס') 12, רייבונטה רייס 11, ליאור קררה 9, ג'יי פי טוקוטו (10 ריב' ו-6 אס') ורביב פיטשון 7 כ"א, רביב לימונד 6, לינדל וויגינגטון 4, עידן אלבר (15:46) שותף ולא קלע.

הרבע הראשון היה צמוד, כשכל קבוצה מתקשה לפתח מומנטום. קמרון אוליבר ורייבונטה רייס הוליכו את הכתומים ליתרון 15:17, אך הפועל תל אביב הרימה הילוך והפכה את התוצאה. בסיום הרבע הראשון הוליכו האדומים 21:24. הפועל תל אביב התפוצצה על נס ציונה בפתיחת הרבע השני, השלימה ריצת 0:16 וברחה ליתרון דו ספרתי גדול. רביב לימונד איבד את העשתונות, והורחק לאחר שנשרקו לחובתו שתי עבירות טכניות. הפועל תל אביב ניצלה את הבלאגן בנס ציונה כדי לברוח ל-26:53. לקראת סיום הרבע השני המארחת ניסתה למזער מעט את הנזקים, אך שלשה של תומר גינת סגרה רבע מטורף של הפועל תל אביב, שהוליכה במחצית 38:61. המחצית השנייה הייתה גארבג' טיים אחד ארוך, כשברבע השלישי עוד נס ציונה ניסתה לקזז מעט את ההפרש, אך ירדה בפיגור גדול, 79:54. ברבע האחרון נס ציונה הרימה ידיים לגמרי, ואיפשרה להפועל תל אביב להגדיל את היתרון, בדרך ל-75:105 גדול מבחינתה, ומשפיל עבור המארחת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
יפתח זיו שחקן הפועל גלבוע/גליל. ברני ארדוב
הפועל גלבוע/גליל עם ניצחון שלישי ברציפות. יפתח זיו/ברני ארדוב

הפועל אילת - הפועל גלבוע/גליל 95:83

הפועל גלבוע/גליל רשמה הערב את ניצחונה השלישי ברציפות והמשיכה במומנטום החיובי עם 83:95 בחוץ על הפועל אילת. השחקנים של ליאור ליובין הוליכו מהפתיחה בפער נוח, וקטעו למארחת רצף של שלושה ניצחונות. אקיל מיצ'ל ומייקל יאנג (22 נקודות כ"א) הצטיינו בשורות המנצחת, כשיכולת נהדרת של ג'ורדן קרוליין בצד השני (28 ו-12 ריבאונדים) לא עזרה לקבוצה של אריק אלפסי, שרושמת הפסד ראשון מאז שבה הליגה מהפגרה.

קלעו להפועל גלבוע/גליל: אקיל מיצ'ל (13 ריב') מייקל יאנג (5 ריב') 22 כ"א, יפתח זיו 10, עמית גרשון 8, ג'ו תומאסון וגיל בני 7 כ"א, יותם חנוכי ונתנאל ארצי 6 כ"א, בניה סרור 5, עידו פליישר 21

קלעו להפועל אילת: ג'ורדן קרוליין 28 ו-12 ריב', מילטון דויל 21, דבון סקוט (8 ריב', 5 אס') ורפי מנקו 11 כ"א, אבי בן שימול ועידו דוידי 5 כ"א.

האורחת פתחה מצויין ועלתה ליתרון דו ספרתי לקראת סיום הרבע. אקיל מיצ'ל ומייקל יאנג נתנו את הטון בהתקפה של הצפוניים, שהוליכו בתום הרבע הראשון 17:29. הפועל אילת העלתה הילוך במהלך הרבע השני וחזרה למשחק צמוד בזכות דקות טובות של ג'ורדן קרוליין שעלה מהספסל, אך גלבוע/גליל הגיבה טוב וסגרה את המחצית הראשונה ביתרון 43:51.

הרבע השלישי היה המשך ישיר למחצית ראשונה, כשגלבוע/גליל מגדילה את יתרונה בהובלת אקיל מיצ'ל המצויין, 59:74 לאורחת בסיום הרבע השלישי. אילת ניסתה לקזז מעט את היתרון של האורחת, אך גלבוע/גליל הייתה גדולה על השחקנים של אריק אלפסי הערב, ובסיום 83:95 לצפוניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully