וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטה ז'יז'יץ' סיכם בריאל מדריד, לואיג'י דאטומה חתם באולימפיה מילאנו

שחקן הפנים שהיה מועמד למכבי תל אביב ישחק בבלאנקוס. אחרי היינס ודילייני, האיטלקים הודיעו גם על צירופו של הפורוורד בן ה-32: "מאושר"

אולם הדרייב אין מחוטא לקראת החזרה מפגרת הקורונה/צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן

אולימפיה מילאנו ממשיכה להתחזק. היום (שישי) הודיעה הקבוצה על עוד רכש נוצץ, בדמותו של הפורוורד לואיג'י דאטומה, שחוזר לאיטליה אחרי שבע שנים. דאטומה בן ה-32 שיחק בחמש העונות האחרונות בפנרבחצ'ה, אליה הגיע מה-NBA (שיחק בדטרויט ובבוסטון), ואשר בשורותיה הוא רשם את הפריצה הגדולה. הוא מצטרף לקייל היינס ומלקולם דילייני שכבר חתמו בקבוצה.

"אני מאושר ומחכה להתחיל את הפרק המאתגר הזה בקריירה שלי", אמר דאטומה, שחתם לשלוש עונות בקבוצה מבירת האופנה האיטלקית. "נורא משמח אותי שאשחק עבור מועדון כל כך גדול, עם היסטוריה כה עשירה".

דאטומה החל את הקריירה בסיינה האיטלקית, וב-2008 הגיע לרומא, שם הראה לראשונה עד כמה הוא גדול באמת. בעקבות היכולת הטובה שהציג בבירת איטליה, הוא חתם על חוזה לשתי עונות בדטרויט תמורת 3.5 מיליון דולר אך לא הצליח להותיר את חותמו בשורות הפיסטונס. הוא ניסה את מזלו גם בבוסטון, אך לא מצא את מקומו וב-2015 הגיע לפנרבחצ'ה, בשורותיה שיחק עד לימים האחרונים. העונה הוא קלע 8.3 נקודות בממוצע למשחק, קטף 3.4 ריבאונדים ומסר 1.3 אסיסטים ב-28 משחקים.

* גם בריאל מדריד עובדים לקראת העונה הבאה, על רקע האכזבה ב"טורניר הקורונה" בספרד. על פי דיווחים בתקשורת המקומית, הבלאנקוס סיכמו עם אנטה ז'יז'יץ', שהוזכר גם כמועמד למכבי תל אביב במהלך פגרת הקורונה. שחקן הפנים (23, 2.08 מ') פרץ תחת דיוויד בלאט בדרושאפקה ונבחר במקום ה-23 של דראפט 2016 על ידי קליבלנד, אך התקשה לתקוע יתד בליגה הטובה בעולם. בעונה החולפת שותף ב-22 משחקים והעמיד ממוצעים של 4.4 נקודות ו-3 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully