וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי נתניה חוששים לקראת עזיבתו של המנכ"ל: לא יהיה למי לפנות

30.6.2020 / 9:50

ניב גולדשטיין צפוי לעזוב היום את תפקידו, השחקנים עדיין מקווים שההחלטה תשתנה: "זה יהיה רע למועדון". דראפיץ' וברדה מתכוונים להישאר

צילום: דוברות סקציה נס ציונה

דרמה גדולה במכבי נתניה בשל עזיבתו הצפויה של המנכ"ל ניב גולדשטיין. כזכור, הודיע גולדשטיין כי יעזוב את המועדון ב-30 ביוני. הבעלים אייל סגל פעל בשבועות האחרונים כדי לשכנע אותו להישאר, אבל בשל העובדה שסגל בעצמו רוצה למצוא מישהו שיחליף אותו ומכיוון שדירקטוריון הקבוצה לא סייע כדי להשאיר אותו, החליט גולדשטיין לעזוב היום (שלישי) על פי התכנון המקורי שלו.

"צריך לקוות שימצאו דרך היום להשאיר את ניב. במצב הזה העזיבה שלו רעה מאוד לעתיד מכבי נתניה", אמרו הבוקר שחקנים בקבוצה שחוששים כי כעת לא יהיה להם אפילו למי לפנות. גולדשטיין נחוש כאמור לעזוב וצריך לקרות משהו בלתי צפוי כדי שיצליחו לשכנע אותו להישאר בכל זאת.

ניב גולדשטיין מנכ"ל מכבי נתניה. ברני ארדוב
ישאיר ואקום? ניב גולדשטיין/ברני ארדוב

בתוך כך הבהירו גם אתמול סלובודן דראפיץ' ושי ברדה כי הם מתכוונים להישאר במכבי נתניה בעונה הבאה מתוך אמונה שהם צריכים להמשיך בדרך שלהם עד סוף החוזה בעוד שנה. השניים עדיין מתבקשים לקצץ 50 אחוז משכרם אבל מוכנים לקיצוץ של מעל 30 אחוז, כך שיש עדיין פערים גדולים. שני המאמנים שעבדו כצוות מצליח בשנים האחרונות מרגישים שהם צריכים לעבוד יחד גם בשנים הבאות, אלא אם משבר הקורונה ייאלץ אותם להיפרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully