וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה - בני יהודה: אלישע לוי שהה ליד חולה קורונה, ישהה בבידוד ויחמיץ את המשחק

מאמן בני יהודה אומנם חש בטוב, אבל בהתאם להנחיות ישהה בבידוד, יעקב אסייג ימלא את מקומו. המארחת תיפרד מליגת העל עם שוער מהנוער (20:15, 5+ לייב)

מחזור 33הסתיים01/07/2020
הפועל רעננה
    4:0
    • (8) ג'אן
    • (28) ג'אן
    • (52) מזור
    • (70) ג'אן
    בני יהודה תל-אביב
    צילום: דוברות בני יהודה

    בווידאו: אלישע לוי לאחר ניצחונה של בני יהודה על עירוני קרית שמונה

    הפועל רעננה

    סגל חסר מאוד יעמוד לרשות אייל לחמן במשחק הפרידה של הפועל רעננה מליגת העל הערב (רביעי, 20:15, ספורט 5 לייב) מול בני יהודה באצטדיון רמת גן. הבעיה הגדולה היא בשער, כאשר אל אסף צור המושבת הצטרף גם ניב אנטמן שנפצע, ומי שיערוך הופעת בכורה הוא רוי לייב, שוער קבוצת הנוער. פרט לכך, עידו לוי פצוע, איתי קצב מוצהב ועידו בן יוסף הורחק במשחק הקודם.

    "נמשיך את המגמה של המשחקים האחרונים, של כדורגל פתוח, מהנה וחיובי", אמר לחמן לקראת המשחק. "לא נזנח את הדרך הזו". יוג'ין אנסה הוסיף: "זו הייתה עונה מאוד קשה עבורנו, זה לא קל עבור השחקנים לרדת ליגה, אבל זה חלק מהחיים. עבורי באופן אישי, אני עולה לכל משחק כדי לשחק בצורה הטובה ביותר שאני יכול. אנחנו מנסים להתכונן ולעשות משחק טוב מול בני יהודה, המשחק האחרון העונה".

    מאמן הפועל רעננה, אייל לחמן. ברני ארדוב
    כדורגל פתוח וחיובי. אייל לחמן/ברני ארדוב

    בני יהודה

    אחרי שאלישע לוי סיכם לעונה נוספת והמקום השביעי הובטח, בני יהודה רוצה לסיים את הפלייאוף ללא הפסד. שי גולן ייעדר בגלל פציעה ומתיאה ליואיץ' בספק ולא צפוי לפתוח, כשהחלוץ הצעיר רועי בן שמעון צפוי לחזור להרכב אחרי שהבקיע ארבעה שערים בפלייאוף התחתון.

    עם זאת, אלישע לוי לא יגיע למשחק, מאחר שהמאמן התבשר אתמול בערב כי הוא שהה בסמוך לנשא מאומת של נגיף הקורונה. "אלישע חש בטוב", נמסר מהקבוצה, "אבל בהתאם להנחיות משרד הבריאות עליו לשהות בבידוד בימים הקרובים". את מקומו של אלישע הערב על הקווים, למשחק מול הפועל רעננה, ימלא יעקב אסייג.

    מתיאה ליואיץ' שחקן בני יהודה. קובי אליהו
    לא צפוי לפתוח. מתיאה ליואיץ'/קובי אליהו

    טריוויה

    * משחק הפרידה של הפועל רעננה מליגת העל אחרי שבע עונות רצופות: אחרי שהשיגה נקודת בכורה בפלייאוף התחתון, האם תצליח גם לנצח לראשונה מאז המחזור ה-18 או שתסיים עונה עם רצף של 15 משחקים ללא ניצחון?

    * כרגע יש לרעננה רק שני ניצחונות ליגה העונה. האחרונה שירדה עם "הישג" כזה הייתה מכבי יפו ב-1998/99. מאז, רק מכבי נתניה בעונת הפירוק (2015/16) הייתה גרועה יותר ונפרדה מהליגה עם ניצחון בודד.

    * המאזן בין הקבוצות ב-16 מפגשים בליגת העל: 4:8 לבני יהודה בניצחונות ועוד ארבע תוצאות תיקו.

    * הפועל רעננה לא הצליחה לנצח את בני יהודה בתשעת המפגשים האחרונים בכל המסגרות.

    * בני יהודה לא הפסידה בשמונת המחזורים האחרונים - הרצף הכי טוב שלה מאז תשעת המשחקים בספטמבר-נובמבר 2018.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: דרור כהן
    אצטדיון: רמת-גן

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully