וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: מכבי אשדוד החתימה ארבע שחקניות ישראליות

הקבוצה של גלעד כץ צירפה את מאי דיין, ירדן דנן, לאה פרביס וחידשה את ההסכם עם אנט סנואו

שחקנית אליצור רמלה ירדן דנן. קובי אליהו, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל., אתר רשמי
דנן בפעולה/אתר רשמי, קובי אליהו, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל.

קבוצת הנשים בכדורסל של מכבי אשדוד, שסיימה את העונה האחרונה במקום השני בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל, החתימה ארבע שחקניות ישראליות חדשות לקראת עונת המשחקים הקרובה 2020/2021 שתיפתח ב-12 באוקטובר. הרביעייה הזו אמורה להוביל את הקבוצה בעונה הקרובה.

המאמן גלעד כץ הממשיך בקבוצה עונה נוספת, צירף לסגל הקבוצה את מאי דיין (1.68 מטר, 26) שגדלה באשדוד ושיחקה בעונה שעברה בבנות הרצליה. דיין קלעה במדי הרצליה בממוצע 11 נקודות למשחק ורשמה 2.5 אסיסטים בממוצע למשחק. שחקנית נוספת היא ירדן דנן (1.78 מטר, 23) מגיעה לאשדוד אחרי עונה אחת באליצור נווה דוד רמלה בה קלעה בממוצע 7.1 נקודות למשחק, לקחה 3.1 ריבואנדים בממוצע למשחק ומסרה 1.7 אסיסטים בממוצע למשחק. אשדוד החתימה גם את לאה פרביס ששיחקה אשתקד באליצור חולון בשורותיה קלעה 7.4 נקודות בממוצע למשחק, לקחה 1.8 ריבאונדים למשחק ומסרה 1.9 אסיסטים בממוצע למשחק. אשדוד חידשה לעונה נוספת את ההסכם שלה עם אנט סנואו (1.6 נקודות למשחק ו-1 ריבאונד בממוצע למשחק).

קודם להחתמתן סגרה אשדוד את מצבת השחקניות הזרות שלה כשהחזירה לשורותיה, לעונה רביעית, את שחקנית הציר דניאל אדמס והחתימה את קאדיג'ה קייב ואלכסיס פיטרסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully