וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו סובל מפגיעה במניסקוס: "אני מאוד אמוציונלי כרגע"

30.6.2020 / 16:58

"כולם אומרים מה שבא להם, מחר אגיב בצורה מסודרת", כתב קשר הפועל תל אביב, שלא יחזור לשחק העונה ויעבור בדיקה נוספת כדי לשלול פציעה חמורה יותר

אוהדי מכבי תל אביב מתפרעים/אנשי הדממה

בווידאו: אוהדי מכבי תל אביב אחרי הדרבי בשבת

קשר הפועל תל אביב מאור בוזגלו עבר בדיקת MRI לאחר שסובב את הברך בדרבי התל אביבי האחרון, ובה התברר כי לא יוכל לשוב לשחק העונה. הקשר הוותיק יעבור בדיקה נוספת על מנת לאמת את הממצאים ולנסות להבין האם מדובר בפגיעה חמורה יותר, שתשביתו לתקופה ארוכה.

"מאור בוזגלו עבר בדיקה MRI, בה אובחן כי הקשר סובל מפגיעה במניסקוס, שלא תאפשר לו לשחק שוב העונה", אמרו במשפחת בוזגלו. "מאור יעבור בדיקות נוספות בברכו בכדי לשלול חשש לפגיעות חמורות יותר". כזכור, בוזגלו קרע את הרצועה הצולבת שלוש פעמים בעבר ופציעה חמורה נוספת בברך תהווה מכה קשה עבור המשך הקריירה שלו.

לאחר הפרסומים בתקשורת, צייץ בוזגלו וכתב: "כולם כותבים ואומרים מה שבא להם. אני מאוד אמוציונלי כרגע. לקבוצה יש משחק הערב, אגיב לגבי מחר בצורה מסודרת . בהצלחה!"

מאור בוזגלו שחקן הפועל תל אביב. לילך וייס רוזנברג
עוד פציעה קשה? בוזגלו/לילך וייס רוזנברג

הקשר הוותיק סבל מוקדם יותר העונה ממחלת הנשיקה, שבגינה הוא נעדר לתקופה ארוכה של חודשיים וחצי מנובמבר. ב-25 בינואר בוזגלו חזר מהמחלה וכבש את שער הניצחון מול הפועל כפר סבא. אחרי פגרת הקורונה בוזגלו הציג יכולת טובה והוא כבש העונה בסך הכול שלושה שערים והוסיף שלושה בישולים. בוזגלו פתח בדרבי בשבת (0:3 למכבי תל אביב) והוחלף רק בדקה ה-85.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully