וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה שוקלת עונשים בעקבות הרחקות "מיותרות". אליאן רוחנא צפוי להצטרף

29.6.2020 / 7:04

אחרי עוד הפסד בעשרה שחקנים, בנתניה שוקלים כיצד לעצור את תופעת הכרטיסים האדומים. הקשר האחורי מכפר קאסם אמור לחתום לעונה הבאה

צילום: דוברות בית"ר ירושלים

מכבי נתניה צפויה לצרף בעונה הבאה את הקשר אליאן רוחנא ממ.ס. כפר קאסם מהליגה הלאומית. במסגרת הקטנת התקציב והניסיון לבנות תקציב נמוך ומאוזן, תיפרד מכבי נתניה משחקנים שהחזיקו בחוזים כבדים. אתמול (ראשון) בהפסד 5:2 למ.ס. אשדוד, למשל, היה משחקו האחרון של ניקו אולסק ולפניו עזב גם טים הויבאך והצטרף אל פאטוס בצ'יראי שכבר עזב לפני כשבועיים. גם סתיו פיניש ישוחרר, מה שמפנה מקום לרוחנא בסגל בעמדת הקשר האחורי.

בקבוצה מאוכזבים מאוד מעוד משחק בו נותרת הקבוצה בעשרה שחקנים. "עד ההרחקה של כארם ג'אבר, היינו יותר טובים מאשדוד וגם הובלנו משער נהדר של גיא מלמד", אמרו אמש במועדון. "אבל ברגע שנשארנו בעשרה שחקנים, לא היה טעם כבר למשחק. נכון שגם בחסרון מספרי אסור לקבל חמישה שערים מיריבה כמו אשדוד, אבל ברור שברגע שנותרנו בעשרה שחקנים, נגמר המשחק ונקבל בראש". זו כזכור לא הפעם הראשונה העונה בה מכבי נתניה נשארת בנחיתות מספרית. בקבוצה חושבים על עונשים לשחקנים שבפזיזות ישאירו את הקבוצה בעשרה שחקנים בעונה הבאה.

מאמן מכבי נתניה, סלובודן דראפיץ'. ברני ארדוב
אין התקדמות. דראפיץ' וברדה/ברני ארדוב

המחלוקת המהותית בין הקבוצה למאמנים סלובודן דראפיץ' ושי ברדה נמשכת. הצדדים לא מגיעים לעמק השווה בגובה הקיצוץ, דבר שעלול להוביל לפרידה מאחד מהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully