וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל: ברצלונה ובאסקוניה ייפגשו במשחק על האליפות

ניקולה מירוטיץ' ה-MVP תפר 18 נקודות והוליך את הקטלאנים ל-84:98 קל על בורגוס. הבאסקים גברו אחרי מותחן 73:75 על ולנסיה המארחת, דראגיץ' ושנגליה כיכבו. אלבה ברלין זכתה באליפות גרמניה

ברצלונה עלתה הערב (ראשון) כצפוי לגמר ה"פלייאוף" בספרד ותפגוש במשחק האליפות את באסקוניה. אחרי ההדחה המפתיעה של ריאל מדריד, הקטלאנים פגשו את בורגוס הצנועה ולא התקשו להביס אותה 84:98 עם תצוגת תכלית בעיקר של שני שחקנים. בורגוס הצליחה לחזור מפיגור 16 ופיגרה רק בשתי נקודות בהפסקה.

אלא שברצלונה התפוצצה ברבע השלישי ושייטה לניצחון קליל הרבה בזכות ניקולה מירוטיץ' שהפגיז 18 נקודות ב-17 דקות בלבד. תומא הרטל, שהיה פצוע כמעט כל העונה, הגיע בזמן למאני טיים ונתן משחק משובח של 14 נקודות ו-11 אסיסטים. קייל קיוריק להט מחוץ לקשת עם ארבע שלשות ו-16 נקודות מהספסל.

בניגוד למשחק החד צדדי הזה, חצי הגמר השני היה צמוד ומותח מאין כמוהו ובסיומו באסקוניה ניצחה 73:75 גדול את ולנסיה שאירחה את הטורניר הזה. ולנסיה הוליכה בבטחה במחצית הראשונה, אבל 13:23 מוחץ ברבע השלישי החזיר את היתרון לבאסקוניה. שבון שילדס נעץ את המסמר האחרון עם שלשה שקבעה 70:75. סאן אמטריו הוותיק עוד הפיח תקווה עם שלשה משלו מול האקסית כשנותרה דקה ו-19 שניות לסיום. שנגליה החטיא פעמיים מהקו, אבל סאן אמטריו ולויד החטיאו ולא הצליחו לעשות מהפך אחרון. זוראן דראגיץ' האח של גוראן היה מצוין עם 21 נקודות למנצחים. טוקו שנגליה הוסיף 17 בעונתו האחרונה לפני שעובר לצסק"א מוסקבה. שבון שילדס תרם 13, רובן במאני טיים. סאם ואן רוסום קלע 14 לוולנסיה, שסבלה מיום חלש של דובלייביץ' הקפטן שלה (6 נקודות).

ניקולה מירוטיץ' שחקן ברצלונה. GettyImages
הכדורסל האירופי קטן עליו. ניקולה מירוטיץ'/GettyImages

אלבה ברלין זכתה היום (ראשון) כצפוי באליפות התשיעית שלה בגרמניה אחרי ניצחון במשחק הגומלין של הגמר, 74:75 על לודוויגסבורג. המשחק הזה היה למעשה לפרוטוקול אחרי שהקבוצה מברלין ניצחה 65:88 במשחק הראשון. אלבה מסיימת את הטורניר המסיים של העונה עם מאזן מושלם של 0:10 וזוכה בתואר ה-20 בתולדות המועדון.

נילס גיפי ומרטין הרמנסון הובילו רשימה מאוזנת של קלעים עם 14 נקודות כל אחד. מרכוס אריקסון צלף שלוש שלשות ותרם 13 נקודות למנצחים. תומאס וימבוש הוביל את המפסידים עם 19 נקודות.

אלבה ברלין בכדורסל. GettyImages
אלבה חוגגת אליפות/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully