וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: שון וייסמן כבש את שערו ה-27 והעניק לוולפסברגר ניצחון דרמטי

חלוץ וולפסברגר קבע 0:1 בלינץ עם פנדל בדקה ה-88 וצריך שני שערים כדי להשוות את השיא של זהבי. זלצבורג חגגה אליפות שביעית ברציפות

מתוך האינסטגרם של ערן זהבי

בווידאו: ערן זהבי כובש במשחק אימון

שון וייסמן עשה הערב (ראשון) עוד צעד לתואר מלך השערים בליגה האוסטרית, כשהעניק לוולפסברגר ניצחון חוץ 0:1 על לאסק לינץ המדורגת שנייה בליגה האוסטרית וצימק את הפער בין הקבוצות לשתי נקודות בלבד. החלוץ הישראלי הכריע את המשחק בפנדל בדקה ה-88 ולאחר מכן גם הספיק לקבל צהוב ולהיות מוחלף. במאזנו העונה 27 שערי ליגה והוא מקדים בשלושה את פאטסון דאקה מרד בול זלצבורג, שניצחה 0:3 את הארטברג וחגגה אליפות שביעית ברציפות ו-14 בתולדותיה, וגם דאבל שביעי בהיסטוריה.

לגבי וייסמן, אם אכן יסיים כמבקיע המצטיין זו תהיה הפעם השלישית ברציפות ששחקן ישראלי זוכה בתואר מלך השערים, אחרי שמונס דאבור עשה את זה עם זלצבורג פעמיים (22 שערים ב-2017/18 ו-20 שערים בעונה שעברה). לפניו, אגב, היה עוד אקס ליגת העל: לארי קאיודה שעבר ממכבי נתניה לאוסטריה וינה וכבש במדיה 17 שערים בעונת 2016/17. וייסמן צריך עוד שני שערים בשני המחזורים שנותרו כדי להשוות את השיא של ליגיונר ישראלי, אותו קבע ערן זהבי בעונה שעברה עם 29 שערים במדי גוואנגז'ו R&F.

קני סייף שחקן לכיה גדנסק. GettyImages
הקבוצה שלו במומנטום. קני סייף/GettyImages

* קני סייף נכנס כמחליף עם פתיחת המחצית השנייה וסייע ללכיה גדנסק לבצע מהפך ולנצח 1:2 בביאליסטוק את יגלוניה. לוקאש זבולינסקי שנכנס יחד עם סייף, כבש צמד בדקות 47 ו-74 והעניק לקבוצתו ניצחון שלישי ברציפות. לכיה במקום החמישי, מרחק נקודה מהכרטיס לליגה האירופית, וכשלסיום הפלייאוף העליון בפולין נותרו עוד ארבעה מחזורים. הקבוצה גם צריכה לשחק בחצי גמר גביע הליגה מול לך פוזנן ב-8 ביולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully