וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל צוקרמן ולינה גלושקו זכו בתחרות הלאומית ביפו

השניים הוכתרו כאלופי הטורניר השני מתוך סבב של ארבעה המיועד לעזור לטניסאים הישראלים להסיר חלודה מפגרת הקורונה: "זה נותן הרבה ביטחון"

דניאל צוקרמן, לינה גלושקו. עמית שיסל, אתר רשמי
דניאל צוקרמן, לינה גלושקו/אתר רשמי, עמית שיסל

דניאל צוקרמן ולינה גלושקו זכו היום (ראשון) בתחרות הלאומית השנייה מתוך ארבע, של "סבב וולוו 2020" לגברים ולנשים, שארגן איגוד הטניס במיוחד עבור שחקנים הישראלים. התחרות הסתיימה היום במרכזי הטניס והחינוך בישראל יפו, כאשר בשבוע הקרוב תתקיים התחרות הלאומית השלישית ברעננה ובסוף השבוע הבא תתקיים תחרות המאסטרס המסכמת בעפולה. עבור צוקרמן וגלושקו מדובר בזכייה שנייה ברציפות, לאחר שהם הניפו את הגביע גם בשבוע שעבר בתחרות הלאומית באשקלון.

בגמר בין שני שחקני נבחרת הדייויס, ניצח צוקרמן (דורג 4 בתחרות) בגמר 7:6(3), 2:6 ו-0:6 את בן פתאל (3) והשלים דאבל, לאחר שזכה אתמול גם בטורניר הזוגות, וגרף סכום של 5,900 שקלים. פתאל הפיינליסט הסתפק ב-2,500 שקלים. צוקרמן אמר: "התחרויות האלה מאוד חשובות לנו, אנחנו מתכוננים לקראת התחרויות הבינלאומיות בתקווה שהן יחזרו באמצע אוגוסט, כך שבהחלט חשוב לנו להתחרות, לשחק אחד נגד השני ולהשתפר".

גמר הנשים הפגיש את שתי שחקניות נבחרת הפדרציה, בשחזור הגמר של שבוע שעבר. גלושקו ניצחה 6:2, 3:6 ו-2:6 וזכתה ב-5,000 שקלים, ברזניאק תקבל 2,500 שקלים. גלושקו אמרה: "התחרויות האלה מאוד חשובות בעיניי, אחרי תקופה שישבתי בבית ולא יכולתי להתאמן כמעט. זה נותן הרבה ביטחון ואני מקווה שהתחרויות בסבב יחזרו בקרוב ואוכל לקחת את הביטחון הזה לתחרויות בחו"ל. תודה לאיגוד שעשה את המאמץ לארגן את התחרות ונתן גם סכום כספי לזוכים, כי הוא מאוד עוזר להמשך השנה".

  • עוד באותו נושא:
  • טניס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully