וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 28.6: בנפיקה פנתה לפוצ'טינו, ארתור עבר בדיקות ביובנטוס

הפורטוגלים עם הצעה שאפתנית למאמן המוערך. הברזילאי פגוע מברצלונה, ליברפול מגבירה מחדש את המאמצים לצירוף קוליבאלי

מתוך טוויטר

שמועות

* עסקת החליפין בין ברצלונה ליובנטוס לקראת סגירה: ארתור מלו המריא הלילה לטורינו כדי לעבור בדיקות רפואיות לקראת הצטרפות לגברת הזקנה. הקשר בן ה-23 אמור לחתום לחמש שנים ולהרוויח כ-7 מיליון יורו בעונה. מיראלם פיאניץ' שיעשה את הדרך ההפוכה ככל הנראה ייבדק על ידי נציג מברצלונה שהמריא אף הוא לטורינו. בכל מקרה, שני הצדדים רוצים להכריז על העסקה לפני ה-30 ביוני, כשיובנטוס צפויה לשלם לברצלונה כ-10 מיליון יורו.

על פי דיווחים בספרד, ארתור פגוע וכועס על ברצלונה מאחר שהוא מרגיש ש"נדחק החוצה" מהקבוצה למרות שרצה להישאר. אחת האפשרויות שהוא שוקל היא להחרים את משחקי ברצלונה עד סיום העונה. כמו כן, הוא נפגע מאמירותיו של קיקה סטיין שאמר ש"ארתור חייב להתרכז בכדורגל ולא לתת לשמועות להשפיע עליו".

* בנפיקה שמחפשת מאמן חדש וקיבלה תשובה שלילית מז'ורז'ה ז'סוס, פנתה למאוריסיו פוצ'טינו. במועדון הפאר מליסבון מתכוונים לפטר את ברונו לאז'ה בסוף העונה ומוכנים להשקיע סכום גבוה כדי להנחית את הארגנטינאי באסטדיו דה לוז. פוצ' הוא המועמד המוביל לאמן דווקא את ניוקאסל כשזו תירכש סוף סוף על ידי המשקיעים הסעודים, אבל בינתיים העסקה מתעכבת. לכן בבנפיקה מקווים לפתות אותו לחתום במהירות.

* על פי האתר "טוטומרקאטו", ליברפול תציע לנאפולי 100 מיליון יורו על קאלידו קוליבאלי, ותנסה ליצור "שילוב מהאגדות" בהגנה בינו לבין וירג'יל ואן דייק. גם מנצ'סטר יונייטד עוד לא ויתרה על האפשרות להחתים את הבלם הסנגלי.

* באיטליה מתעקשים: לריאל מדריד לא תהיה אפשרות לרכוש בחזרה את אשרף חכימי אחרי שיעבור לאינטר. על פי שלל דיווחים בארץ המגף, במסגרת העסקה שכבר סוכמה תעביר אינטר לבלאנקוס 40 מיליון יורו. כמו כן, טוענים ב"גאזטה דלו ספורט" שעסקת חכימי תפגע בברצלונה, שכן לא תוכל להכליל כעת את נלסון סמדו בעסקת לאוטרו מרטינס כפי שתכננה.

* על פי "דיילי אקספרס", מנצ'סטר יונייטד מתקרבת להחתמת ג'ק גריליש. כוכב אסטון וילה סיפר למקורביו שכבר מצא בית במנצ'סטר, אחרי שמועות ארוכות על האפשרות שיצטרף לקבוצה.

* על פי "הסאן", יעד הרכש העיקרי החדש של צ'לסי הוא דקלן רייס. אחרי ההחתמות של חכים זייש, טימו ורנר וככל הנראה בן צ'ילוול, הבלוז מתכוונים לשלם כ-50 מיליון יורו תמורת הקשר האחורי של ווסטהאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully