וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ג'ורדן דיוויס וג'ורדן המילטון חשים ברע, יעברו בדיקת קורונה

27.6.2020 / 23:16

צמד הזרים של האדומים נבדקו על ידי רופא הקבוצה, לאחר שהתלוננו במהלך השבת כי אינם חשים בטוב, והוחלט לבדוק אם הם נושאים את הנגיף. המילטון עזב את הספסל במהלך ההפסד לגלבוע/גליל בשישי בטענה לסחרחורות

צילום: יותם רונן עריכה: ניר חן

בסרטון: רז אדם ויאניס קסטריטיס מציגים את הפנים החדשות של הפועל ת"א

שחקני הפועל תל אביב ג'ורדן דיוויס וג'ורדן המילטון יעברו מחר (ראשון) בדיקת קורונה, לאחר שחשו ברע מאז משחק הקבוצה נגד גלבוע/גליל. השניים נבדקו על ידי רופא הקבוצה, דוקטור אסף ביבס, בבית החולים אסף הרופא, והוחלט כדי לשלול את האפשרות שיבדקו, כי יעברו בדיקה בשעות הבוקר.

המילטון אף עזב את ספסל הפועל במהלך ההפסד אמש לגלבוע/גליל ולא שב אליו. הוא טען כי חש בסחרחורת, וביקש לעזוב לחדר ההלבשה, ולא שב אל הפרקט. השחקן, כמו גם ג'ורדן דיוויס, נמצאים בבידוד ביתי, מלבד הגעה לאימוני הקבוצה והמשחקים, ועד לקבלת התוצאות לא יגיעו לאימוני הקבוצה. בשלב זה לא התקבלה כל החלטה האם לדחות את משחק הקבוצה נגד עירוני נהריה ביום שני הקרוב.

שחקן הפועל תל אביב, ג'ורדן המילטון,. ברני ארדוב
רק בריאות. ג'ורדן המילטון/ברני ארדוב

מדובר במקרה המחשיד השני מאז חזרת האימונים של קבוצות ליגת העל בתחילת החודש. לפני כעשרה ימים נבדקו מאמן מכבי אשדוד עמית תמיר וגארד הקבוצה צוף בן משה לאחר שחשו ברע בתום משחק האימון נגד מכבי חיפה. הבדיקה של השניים יצאה שלילית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully