וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: אלון תורג'מן עם שער ניצחון, טאלב טואטחה עם שני בישולים

חלוץ ויסלה קבע 0:1 על גורניק וקירב את קבוצתו להישארות, מגן לודוגורץ נכנס כמחליף והכין גם לצ'יבוטה ב-1:6 על לוקומוטיב פלובדיב. צמד לזהבי בדרבי ההכנה

מתוך האינסטגרם של ערן זהבי

בווידאו: שעריו של ערן זהבי במשחק האימון הקודם

ערן זהבי אוהב משחקי דרבי. ערב הדרבי התל אביבי שבסיומו עשויה מכבי תל אביב לחגוג אליפות, מלך השערים שלו (יחד עם שייע גלזר המנוח - 11 כיבושים) שלח מסר עם צמד ב-0:3 של גוואנגז'ו R&F במשחק אימון מול היריבה העירונית גוואנגז'ו אברגרנדה. זו היריבה האהובה על זהבי בסין, לרשתה כבש 13 שערים בליגה ובגביע.

לפני שבועיים כבש זהבי צמד ב-1:3 של גוואנגז'ו על מייזו האקה מהליגה השנייה בסין וגם לפני כן מצא את הרשת במשחקי הכנה. הפעם הוא כבש בדקה השמינית והוסיף בדקה ה-41 מבישול של רנאטיניו, שבתווך בישל בקרן גם לבלם לי סונגי שנגח פנימה בדקה ה-19. דיא סבע לא פתח בהרכב. עדיין לא ברור מתי תשוב הליגה הסינית לפעילות.

הישראלי בן ה-32 כבש 29 שערים ב-28 משחקים בעונה הקודמת, אז שבר את שיא השערים לעונה אחת בסין, והוסיף עוד ארבעה בישולים. מאז שהגיע לגוואנגז'ו ביולי 2016, עומד מאזנו על 99 שערים ו-30 בישולים ב-110 משחקים (ליגה וגביע) ובשלושת המחזורים האחרונים של העונה, אחרי שבירת השיא, לא הצליח להשיג את השער ה-100.

ערן זהבי שחקן גוואנגז'ו R&F. GettyImages
רק מריח דרבי. ערן זהבי/GettyImages

* אלון תורג'מן כבש בדקה ה-47 את שער הניצחון של ויסלה קרקוב וקירב אותה להישארות עם 0:1 בחוץ על גורניק זאבז'ה. זהו שער שני העונה של החלוץ בפולין, מאז הגיע בינואר מאוסטריה וינה.

* טאלב טואטחה נכנס כמחליף בדקה ה-70 ובישל שני שערים בניצחון לודוגורץ 1:6 על לוקומוטיב פלובדיב, כשהאחרון היה למאוויס צ'יבוטה שסובב נהדר אל הרשת וחתם את התוצאה בדקה ה-87. צ'יבוטה הספיק גם לבשל במחצית הראשונה, דן ביטון שותף כמחליף בשמונה הדקות האחרונות בשורות אלופת בולגריה.

* תומר חמד פתח שוב בהרכב צ'רלטון ושיחק 60 דקות בניצחון קבוצתו 0:1 על האקסית ק.פ.ר. היה זה ניצחון שני ברציפות של צ'רלטון, שנמצאת כעת ארבע נקודות מעל הקו האדום כשנותרו שבעה מחזורים לסיום העונה בליגת המשנה באנגליה.

* מנור סולומון פתח בהרכב שחטאר דונייצק ושיחק 59 דקות ב-0:0 הביתי מול זוריה לוגנסק. שחטאר כבר הבטיחה מזמן את האליפות ומובילה את הטבלה האוקראינית ב-17 נקודות.

* רובי לבקוביץ' נותר על הספסל של הונבד בהפסד 2:1 לאקדמיית פושקאש בליגה ההונגרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully